Jakie opony do ZX9

Data: 2011-04-05 09:45:30
Autor: Piotr Klimek
Jakie opony do ZX9
Dnia (Tue, 5 Apr 2011 02:20:18 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Bartek Kacprzak
wyklawiaturowal co nastepuje:

No i teraz dylemat, najbardziej sklaniam sie ku pirelli ale do tej
pory nie mialem z nimi przyjemnosci.
Przebiegi raczej niewielkie, tryb jazdy spokojny. Wymagania jedynie
pod wzgledem przyczepnosci.

Przy takich zalozeniach to chyba kazde beda OK, wiec mozesz sie kierowac
cena, lub wygladem :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-04-05 03:07:17
Autor: Bartek Kacprzak
Jakie opony do ZX9
On 5 Kwi, 11:45, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

Przy takich zalozeniach to chyba kazde beda OK, wiec mozesz sie kierowac
cena, lub wygladem :)
A jesli cena i wyglad nie graja roli?
Poniewaz moto sluzy do dojazdow do pracy, wiec przebiegi wypadaja przy
roznej aurze. Wolalbym uniknac slizgania po mokrym.

pozdrawiam
Bartek

Data: 2011-04-05 22:41:57
Autor: KLOSZ
Jakie opony do ZX9
W dniu 2011-04-05 12:07, Bartek Kacprzak pisze:
<ciach>
[...]

Czesc, kope lat!

Skoro tak to wez sobie Michaly Pilot Roady 3 i... bedzie Pan zadowolooony.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2011-04-06 00:01:54
Autor: Bartek Kacprzak
Jakie opony do ZX9
On 5 Kwi, 22:41, KLOSZ <konradkiUSUN...@wp.pl> wrote:
> [...]

Czesc, kope lat!

Skoro tak to wez sobie Michaly Pilot Roady 3 i... bedzie Pan zadowolooony.

6.
:) E tam zaraz kope. Jestem tu i czytam.
Pisac mi zabronili ;)

Czekam az misie podrosna, wtedy sie uaktywnie.

pozdrawiam
Bartek

Jakie opony do ZX9