Jakie opony do górala zmniejszające opory toczenia ?

Data: 2010-12-14 08:46:57
Autor: ąćęłńóśźż
Jakie opony do górala zmniejszające opory toczenia ?
Tak, dobry serwis wyreguluje ustawienia.
W karcie gwarancyjnej masz chyba obowiązek serwisu po 500-100 km, poźniej po roku, czy jakoś podobnie.
Dobrze ustawić przerzutki umieją m.in. w sklepie Gianta na Tarchominie/Białołęce (jaka to ulica) i w serwisie przy Lusińskiej.
Na pewno w wielu innych miejscach też.
Ale w niektórych nie umieją i basta.
Mamy dwa identyczne rowery kupione inaczej i serwisowane inaczej i chodzą zupełnie inaczej.

-- -- -

| Kupiłem półtora roku temu rower górki za ok 1690 firmy Giant w sklepie bikeman.pl niestety nie bardzo pamiętam model bo dokumenty
i gwarancję gdzieś posiałem wiem ze rama jest błękitna i z aluminium.