Jakie opony letnie (205/45R17)?

Data: 2009-03-27 13:52:08
Autor: TW
Jakie opony letnie (205/45R17)?

Użytkownik "TomiZS" <tomi@tomateam.pl> napisał w wiadomości news:gqgtgu$ols$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Pojechałem dziś do wulkanizatora, aby pozbyć się uciążliwości związanych z jazdą zimowymi po mokrym. Do jednego samochodu zakupiłem komplet nowych opon. Nie miało większego znaczenia jakich, ponieważ samochód i tak szybko nie jeździ (kabriolet). Myślałem, że z pozostałych 8 opon uda się uzbierać jeszcze komplet, na którym przelatam jeszcze jeden sezon. Werdykt wulkanizatora był jednak bezlitosny. Wszystkie 8 szt. Pirelli Euforia poszło na śmietnik. I teraz jestem zmuszony do zakupu nowego kompletu.

___
NIE polecam opon ktorych obecnie uzywam (225/45/17) Michelin Pzero Rosso. Sa glosne i po niecalych dwoch sezonach letnich (ok 40 tys) przednie sa do wyrzucenia bo sie zuzyl protektor.
TW

Data: 2009-03-27 14:57:05
Autor: TomiZS

Użytkownik "TW" <trespassers_w@nerdshack.com> napisał w wiadomości news:gqiljv$nvf$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A to nie są Pirelli ??

--
Pozdr.

TOMI
(Wawa Praga/Jelonki)
R216 Cabrio, R420D i MG ZS 2.5 V6.

Data: 2009-03-29 23:02:21
Autor: Grzegorz Prędki
[...]

To jakie przebiegi bys chcial robic na oponach tego typu???

Jakie opony letnie (205/45R17)?