Jakie opony na lato - 185/65/14 86T

Data: 2014-03-31 17:48:50
Autor: kamil/Endurorider.pl
Jakie opony na lato - 185/65/14 86T
Użytkownik "Sawesk" <besioc@wp.pl> napisał w wiadomości news:53397775$0$2365$65785112news.neostrada.pl...
Muszę zmienić opony letnie w swoim aucie.
Do tej pory były opony BF Goodrich Polaris2 w rozmiarze 185/65/14 86T
Co polecacie za 180 pln / szt? G-grip tego producenta? W warsztacie zachwalali mi Fulda i Kleber (ale nie wiem jakie modele - wiem, że na lato). Z wymianą 210 i 220 pln / szt.
A może jakieś inne marki np. Barum, Dębica. Sam nie wiem :-(

Uniroyal RainExpert.

Data: 2014-04-01 10:40:57
Autor: Sawesk
Jakie opony na lato - 185/65/14 86T
jest w sieci albo pismach jakis aktualny test opon letnich?
Wiem, że wiarygodnością różnie bywa ale żebym miał chociaż jakieś blade pojęcie.

Jakie opony na lato - 185/65/14 86T