Jakie opony na ty³?

Data: 2009-08-25 14:17:51
Autor: to
Jakie opony na ty³?
Piotr Cz wrote:

Kupiłem niedawno samochód, z dwoma kompletami opon. 4x letnie i 2x
uniwersalne oraz 2x zimówki Teraz jeżdżę na letnich - wiadomo, ale jak
zrobić w zimie. Uniwersalne na tył czy na przód?
Domyślam się, że zimówki są lepsze na zimę niż uniwersalne. Z jednej
strony z tyłu powinny być lepsze opony, żeby nie majtało tyłkiem.
Z drugiej strony na kołach napędowych powinny być lepsze. Jak to zrobić?

Jedną uniwersalna założyć na zapas, drugą schować, a na zimę dokupić dwie podobne opony jak masz i założyć na przód, a stare dać na tył (o ile nie są bardzo zużyte).

--
cokolwiek

Data: 2009-08-25 16:24:12
Autor: J.F.
Jakie opony na tył?
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4a93f28f$1news.home.net.pl...
Piotr Cz wrote:
[...]

A ja tam po poprzeniej zimie jestem dosc zadowolony z Debica Navigator.

I koniec ze zmienianiem :-)

J.

Data: 2009-08-26 01:08:00
Autor: Tomasz Pyra
Jakie opony na tył?
J.F. pisze:

A ja tam po poprzeniej zimie jestem dosc zadowolony z Debica Navigator.

Całkiem dobra... szutrówka ;)
Zimą Dębice Frigo biją je na głowę.

Data: 2009-08-26 09:49:06
Autor: J.F.
Jakie opony na tył?
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:h71rfh$3mu$1nemesis.news.neostrada.pl...
J.F. pisze:
A ja tam po poprzeniej zimie jestem dosc zadowolony z Debica Navigator.

Całkiem dobra... szutrówka ;)
Zimą Dębice Frigo biją je na głowę.

No coz, zime w tym roku mielismy prawdziwa a nie mialem powodow do narzekania.

Co prawda po raz pierwszy zakladalem lancuchy .. ale wczesniej nie jezdzilem przez przelecz Okraj :-)

J.

Data: 2009-08-25 16:34:27
Autor: radekp@konto.pl
Jakie opony na ty³?
25 Aug 2009 16:17:51 +0200, w <4a93f28f$1@news.home.net.pl>, to <to@abc.xyz>
napisa³(-a):

Jedn± uniwersalna za³o¿yæ na zapas, drug± schowaæ, a na zimê dokupiæ dwie podobne opony jak masz i za³o¿yæ na przód, a stare daæ na ty³ (o ile nie s± bardzo zu¿yte).

Pozostaje mieæ nadzieje, ¿e nie pos³ucha tej "rady" :).

Data: 2009-08-25 16:39:54
Autor: to
Jakie opony na ty³?
radekp@konto.pl wrote:

Jedną uniwersalna założyć na zapas, drugą schować, a na zimę dokupić
dwie podobne opony jak masz i założyć na przód, a stare dać na tył (o
ile nie są bardzo zużyte).

Pozostaje mieć nadzieje, że nie posłucha tej "rady" :).

Bo? W autoświecie radzili inaczej?

--
cokolwiek

Data: 2009-08-25 18:52:55
Autor: radekp@konto.pl
Jakie opony na ty³?
25 Aug 2009 18:39:54 +0200, w <4a9413da$1@news.home.net.pl>, to <to@abc.xyz>
napisa³(-a):

radekp@konto.pl wrote:

> [...]

Bo? W auto¶wiecie radzili inaczej?

Po twojemu to radzili w twoim auto ¶wiatku...

Data: 2009-08-25 17:03:26
Autor: to
Jakie opony na ty³?
radekp@konto.pl wrote:

Po twojemu to radzili w twoim auto światku...

Ciekawe, że chyba każdy kto sprawdził w praktyce oba rozwiązania pisze dokładnie to samo co ja...

--
cokolwiek

Jakie opony na ty³?