Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztuæce i białe kubki po herbacie

Data: 2012-05-11 14:35:13
Autor: IwonaW
Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztuæce i białe kubki po herbacie
Przetestowalam chyba wszystkie tabletki do zmywarek i dla mnie najlepsze sa te z Biedronki, naprawde polecam.
Na zacieki na nozach polecam otwarcie drzwi zmywarki zaraz po zakonczeniu zmywania aby para sie ulotnila i naczynia szybciej wyschly, po takim postepowaniu problem z plamami znikl

pzdr
IW

Data: 2012-05-12 10:52:01
Autor: MaW
Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztuæce i białe kubki po herbacie
Użytkownik "IwonaW" <iwo_nka@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:joj123$8lj$1news.dialog.net.pl...
Przetestowalam chyba wszystkie tabletki do zmywarek i dla mnie najlepsze
sa  te z Biedronki, naprawde polecam.

Też polecam. A rdzawe naloty robi± siê na tanich sztuæcach z niskiej jako¶ci stali. Co nie oznacza, że drogie sztuæe można myc w zmywarce - srebrnych nie mozna :)

MaW

Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztuæce i białe kubki po herbacie