Jakie peda³y 2w1 (platforma SPD) ?

Data: 2013-10-01 14:30:33
Autor: Maciek
Jakie peda³y 2w1 (platforma SPD) ?

Jaike polecicie peda³y 2in1 : czyli platforma + SPD w jednym ?

Ja zainwestowa³em w Decathlony:

http://www.decathlon.pl/peday-dwufunkcyjne-spd-id_8173126.html

Kupi³em je ze wzglêdu na to, ¿e... akurat przechodzi³em przez sklep i by³y na ³o¿yskach maszynowych ;-D. Plus ich taki, ¿e posiadaj± dystans na p³askiej platformie - umo¿liwiaj± komfortow± jazdê w butach SPD bez wpiêcia. Dla mnie opcja u¿yteczna w krytycznych momentach gdy trzeba siê ratowaæ podpórk± ;-) np. b.ostry podjazd. Poza tym waga zno¶na. Sprzêt jak sprzêt, dzia³a bezusterkowo i bez wiêkszego serwisu co dla mnie wa¿ne ;-)
W³a¶ciwie z wad mogê wymieniæ tylko tyle, ¿e trzeba pilnowaæ sprê¿yn, czasem psikn±æ je jakim¶ smarem bo lubi tworzyæ siê nalot rdzy gdy czêsto je¼dzimy w gorszych warunkach pogodowych. Ogólnie polecam.

Data: 2013-10-03 08:29:33
Autor: Maciek
Jakie peda³y 2w1 (platforma SPD) ?
Ja zainwestowa³em w Decathlony:
http://www.decathlon.pl/peday-dwufunkcyjne-spd-id_8173126.html

Teraz widzê, ¿e takie to Decathlony jak z koziej d tr±ba :-)

http://www.mec.ca/product/5028-960/wellgo-wpd-m17c-clipless-pedal/

Jakie peda³y 2w1 (platforma SPD) ?