Jakie peda³y 2w1 (platforma SPD) ?

Data: 2013-10-02 06:59:28
Autor: tadeklodz
Jakie peda³y 2w1 (platforma SPD) ?
W dniu poniedzia³ek, 30 wrze¶nia 2013 19:35:58 UTC+2 u¿ytkownik Fantom napisa³:
Witam

Jaike polecicie peda³y 2in1 : czyli platforma + SPD w jednym ?

Nie chodzi mi o SPD + nak³adka. Chyba, ¿e mo¿na j± za³o¿yæ/zdj±æ bardzo szybko i bez ¿adnych narzêdzi.

Widzia³em, ¿e np Shmiano posiada takie modele.

Fantom

ps. Na rower czasami wsiada kto¶ inny, i nie ma butów SPD. Albo sam wskakuje aby podjech±c 1 km do sklepu tak jak stojê. I w tych przypadkach platforma jest niezbedna.

Ja mam XT model PD T 780 i jestem zadowolony

Data: 2013-10-02 21:41:58
Autor: Fantom
Jakie peda³y 2w1 (platforma SPD) ?
Ja mam XT model PD T 780 i jestem zadowolony

Czy faktycznie w tych pedalach 2in1 jest tak, ze pedal zawsze obraca sie SPD w dol ?

Fantom
ps. widzialem, ze jeszcze Wellgo ma modele mieszane.

Data: 2013-10-03 08:05:47
Autor: cytawa
Fantom pisze:

Czy faktycznie w tych pedalach 2in1 jest tak, ze pedal zawsze obraca sie
SPD w dol ?

Raczej SPD w gore. Ja mam jakies Wellgo bezkulkowe. Na dzien dobry pedaly ustawiaja sie klikami do gory i latwo sie wpiac. Gdy chce jechac niewpiety, to musze przekrecic korbe i bez wpiecia i wtedy pedal na chwile ustawia sie odwrotnie. Bardzo czesto w trudnym terenie sie wypinam. To najlepsze rozwiazanie do celow niewyczynowych.

Jan Cytawa

Data: 2013-10-04 23:11:21
Autor: tadeklodz
Jakie peda³y 2w1 (platforma SPD) ?
W dniu ¶roda, 2 pa¼dziernika 2013 21:41:58 UTC+2 u¿ytkownik Fantom napisa³:
> Ja mam XT model PD T 780 i jestem zadowolony

Czy faktycznie w tych pedalach 2in1 jest tak, ze pedal zawsze obraca sie SPD w dol ?

Fantom

ps. widzialem, ze jeszcze Wellgo ma modele mieszane.

u mnie raczej peda³ "uk³ada" siê pionowo tak ¿e trzeba go nog± obróciæ stosownie do potrzeb

Data: 2013-10-07 08:20:59
Autor: cytawa
tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:

Czy faktycznie w tych pedalach 2in1 jest tak, ze pedal zawsze obraca sie SPD

u mnie raczej peda³ "uk³ada" siê pionowo tak ¿e trzeba go nog± obróciæ stosownie do potrzeb

wczoraj sprawdzilem u siebie. Rzeczywiscie ustawia sie pionowo strona klikowa do tylu. Nigdy nie mialem problemow zeby szybko sie wpiac.

Jan Cytawa

Jakie peda³y 2w1 (platforma SPD) ?