Jakie piekielko? Toz wlasnie tak ma wygladac debata

Data: 2011-07-06 16:33:32
Autor: obserwator
Jakie piekielko? Toz wlasnie tak ma wygladac debata

... systemie demokratycznym. Tusk znowu pokazal swoje oblicze matolka i
usmiechal sie jak psychicznie ociezaly.

Tragedia polega na tym, ze facet poszedl tam i razem z Siwcem oklamuja
bezczelnie parlament. Dobre wystapienie Ziobry (ale jeszcze powinien nieco od Farage sie poduczyc
techniki wyglaszania tego typu wypowiedzi) i Farage, ktory nota bene mial
swietne kontakty wlasnie z Kaczynskim , bo sie doskonale rozumieli.

PE to nie komunistyczny sejm, tak jak by chcieli towarzysze z PO i SLD.

Brawo PiS !

Data: 2011-07-06 16:50:09
Autor: obserwator
Jakie piekielko? Toz wlasnie tak ma wygladac debata
Czeski prezydent, Vaclaw Klaus rozumie demokracje i potrafi odwaznie sie
wypowiadac w PE, w przeciwienstwie do zaklamanych Buzkow, Tuskow i Siwcow.

Czesi nie ocenili tego wystapienia swojego prezydenta, jako oszolomskie lub rozrabiackie. Polacy jak zwykle maja kompleksy i sami sie ponizaja.

Wystapienie w PE, Vaclawa Klaus  w 2008 r. warto wiec w tym kontekscie
przypomniec:

http://www.youtube.com/watch?v=Kx3FGPw7w78&feature=related

Komentarze po wystąpieniu Vaclava Klausa:

http://www.youtube.com/watch?v=P0asTC9PKEA&feature=related

Czesi sa dojrzalym narodem, a Polscy niestety jeszcze nie i to jest problem.

Data: 2011-07-06 18:52:25
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv23o0$bo2$1inews.gazeta.pl...
Czeski prezydent, Vaclaw Klaus rozumie demokracje i potrafi odwaznie sie
wypowiadac w PE, w przeciwienstwie do zaklamanych Buzkow, Tuskow i Siwcow.

Nie zaplujcie się MATOŁY! Kupa z was durni! Jesteście szkodnikami szkodzącymi naszemu krajowi. Kolejny raz pokazaliście swoją fornalską zawiść, że ktoś coś potrafi! Biedacy intelektualni! Porzygać się można patrząc na takich MATOŁÓW, którzy opluwają nasz kraj!

BomBel

Data: 2011-07-06 17:04:01
Autor: obserwator
Leprechaun <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał(a):

> [...]

Nie zaplujcie się MATOŁY! Kupa z was durni! Jesteście szkodnikami szkodzącymi naszemu krajowi. Kolejny raz pokazaliście swoją fornalską zawiść, że ktoś coś potrafi! Biedacy intelektualni! Porzygać się można patrząc na takich MATOŁÓW, którzy opluwają nasz kraj!

z takimi pogladami to do Federacji Rosyjskiej sie przeniesc. --

Data: 2011-07-06 19:02:51
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv24i1$emh$1inews.gazeta.pl...
> [...]

patrząc na takich MATOŁÓW, którzy opluwają nasz kraj!

z takimi pogladami to do Federacji Rosyjskiej sie przeniesc.

Masz coś do powiedzenia MATOLE? Pozkazaliście swoją zaściankowość, pieniactwo i zawiść. WSTYD!

"Jesteśmy zażenowani, że niektórzy polscy eurodeputowani nie umieją wznieść się ponad podziały, które funkcjonują w polskim parlamencie. Przykre jest, że Zbigniew Ziobro, Jarosław Kaczyński na czele z Macierewiczem i dyrektorem Rydzykiem mają taką nieodpartą chęć szkalowania Polski na arenie międzynarodowej - zaznaczył Olszewski."

BomBel

Data: 2011-07-06 17:09:42
Autor: obserwator
[...]

....z chamami, klmcami i idiotami nie powinno sie dyskutowac...wiec szkoda
czasu na komentarz ktory plodzi chory bolszewicki umysl.  --

Data: 2011-07-06 19:09:47
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv24sm$g18$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jesteście kupa MATOŁOW! Jak wam nie wstyd za tych waszych MATOŁÓw?

Pan prezentuje priorytety polskiej prezydencji, ale za pół roku będzie już inny rząd i inny premier stanie przed nami, byśmy go z tej prezydencji rozliczyli - stwierdził Legutko."

BomBel

Data: 2011-07-07 02:51:51
Autor: cirrus
[...]

Jeżeli wogóle go masz to jest to typowa bolszewicka mentalność.

--
stevep

Data: 2011-07-06 18:36:15
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv22os$86s$1inews.gazeta.pl...

.. systemie demokratycznym. Tusk znowu pokazal swoje oblicze matolka i
usmiechal sie jak psychicznie ociezaly.

PiS to kupa MATOŁÓW! Bardzo dobrze, że znów pyszczyli. Europa zabaczy co to za durnie!

BomBel

Data: 2011-07-07 15:33:48
Autor: matusm
[...]

ale  za to Matoł sie produkował z truskawkami
mówił NASZE    kaszubskie  ,Za wyraz twarzy bym bo nie potepiał .Niektórzy mają na  stałe taki głupkowaty wyraz twarzy

Jakim mnie Panie Boze stworzyłeś takim mnie masz a do tego ciągle za nim stoja ,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Jakie piekielko? Toz wlasnie tak ma wygladac debata