Jakie pokrowce na siedzenia auta?

Data: 2016-06-05 00:25:33
Autor: Bolko
Jakie pokrowce na siedzenia auta?
Możecie coś polecić?
Bo na allegro jest tego od za....nia.

Data: 2016-06-05 13:01:26
Autor: ToMasz
Jakie pokrowce na siedzenia auta?
W dniu 05.06.2016 o 09:25, Bolko pisze:
Możecie coś polecić?
Bo na allegro jest tego od za....nia.

żadne. jeździj, raz na rok umyj/wypierz tapicerkę, ciesz się życiem. Chyba że masz zamiar kupić coś szyte na miarę za setki złotych

ToMasz

Data: 2016-06-05 05:14:37
Autor: Bolko
W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 13:01:27 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
żadne. jeździj, raz na rok umyj/wypierz tapicerkę, ciesz się życiem. Chyba że masz zamiar kupić coś szyte na miarę za setki złotych

Tylko że fotel kierowcy mi się już przeciera :(
Auto w tym rok konczy 18 lat

Data: 2016-06-05 15:18:08
Autor: Przyjazny
On 2016-06-05 12:14, Bolko <suryga@gmail.com> wrote:
> [...]

Tylko że fotel kierowcy mi się już przeciera :(

"Nowa" tapicerka ze złomu?

Data: 2016-06-05 14:09:39
Autor: yabba
Użytkownik "Bolko" <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:a867f063-f038-4108-b87d-1bb73547189bgooglegroups.com...
Możecie coś polecić?
Bo na allegro jest tego od za....nia.

W salonach Skody można było dokupić pokrowce, które były tak dobrze uszyte, że wyglądały jak oryginalna tapicerka. Gruby, mocny materiał, porządne szwy, takie wstawki (chyba to się nazywa lamówka) na złączeniu oparcia z bokami, kieszenie z tyłu przednich foteli.
Chyba był to Kegel-Błażusiak http://www.pokrowce.com.pl/

Możesz tez kupić najtańsze na Allegro i wymieniać jak się podrą.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-06-05 18:39:16
Autor: sirapacz
Jakie pokrowce na siedzenia auta?

Możesz tez kupić najtańsze na Allegro i wymieniać jak się podrą.

nie najtansze tylko jakiesz mocno lepsze. widzialem pokrowce ktore pomylilem z oryginalna tapicerką - nie sciagaly sie, material byl solidny i nie ciągnęło się jak...no jak tanie pokrowce.
nie znam niestety producenta ale mam zamiar sprawdzic takie allegrowe z jakiejś polskiej szwalni pokrowców.

Data: 2016-06-05 10:42:56
Autor: Bolko
Jakie pokrowce na siedzenia auta?
ale mam zamiar sprawdzic takie allegrowe z jakiejś polskiej szwalni pokrowców.
 no właśnie ja też tylko jakie?

Data: 2016-06-05 23:47:32
Autor: yabba
Użytkownik "sirapacz" <newsy@sircomp.pl> napisał w wiadomości news:nj1kjf$qb$1portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

Pisałem też o tych lepszych pokrowcach. Widziałem takie w Fabii jedynce i też wziąłem ja za oryginalną tapicerkę. Byłem bardzo zdzwiony jak dowiedziałem się, że to pokrowce. Była wszywka z nazwą producenta i najbardzie pasuje mi do tego logo Kegel-Błażusiak, ale nie jestem pewien.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-06-05 23:06:30
Autor: Cavallino
Jakie pokrowce na siedzenia auta?
W dniu 05.06.2016 o 09:25, Bolko pisze:
Możecie coś polecić?

Tapicera...

Data: 2016-06-06 08:57:35
Autor: sirapacz
W dniu 2016-06-05 o 23:06, Cavallino pisze:
W dniu 05.06.2016 o 09:25, Bolko pisze:
Możecie coś polecić?

Tapicera...

aha, do 18 letniego auta. Po co się ograniczać - skrórę wygarbować, ze świeżo odłowionego jelenia i obszyć ;)

Data: 2016-06-06 18:52:45
Autor: Cavallino
W dniu 06.06.2016 o 08:57, sirapacz pisze:
W dniu 2016-06-05 o 23:06, Cavallino pisze:
W dniu 05.06.2016 o 09:25, Bolko pisze:
Możecie coś polecić?

Tapicera...

aha, do 18 letniego auta.

Ja dawałem 23 letnie, więc nie rozumiem skąd zdziwienie.
O ile fotel nie jest kompletnie zniszczony, to tapicer może zdziałać cuda w cenie zbliżonej do kompletu badziewnych pokrowców.

Data: 2016-06-06 20:21:19
Autor: sirapacz
[...]

badziewne kosztują z 50pln
takie lepsiejsze jakies 200pln
no nie mów, że tapicer wyszedł ci poniżej 1kpln

swoja droga 23 lata? toć to już weteran prawie

Data: 2016-06-07 18:38:36
Autor: Cavallino
W dniu 06.06.2016 o 20:21, sirapacz pisze:

O ile fotel nie jest kompletnie zniszczony, to tapicer może zdziałać
cuda w cenie zbliżonej do kompletu badziewnych pokrowców.

badziewne kosztują z 50pln
takie lepsiejsze jakies 200pln

Wszystkie są badziewne, co do zasady działania.

no nie mów, że tapicer wyszedł ci poniżej 1kpln

Ale czy ktoś mówił o wymianie tapicerki?
Fotel zazwyczaj niszczy się częściowo.
U mnie tapicer wymieniał przetarte kawałki alcantary na fotelu kierowcy, plus kompletną podsufitkę i wziął 350 zł.
Obstawiam że ten fotel to mniej niż połowa ceny.

swoja droga 23 lata? toć to już weteran prawie

Oczywiście - to był youngtimer pełną gębą i z takim przeznaczeniem nabyty.
I to rasowy - Lancia Delta Integrale.

Jakie pokrowce na siedzenia auta?