Jakie polecicie urządzenie wielofunkcyjne ?

Data: 2012-06-28 10:00:43
Autor: BUNIEK
Jakie polecicie urządzenie wielofunkcyjne ?
Witam, skorzystam z Waszego doświadczenia ;)

Potrzebuję do małego (5 osób) biura:
ksera/skanera/drukarki laserowej kolorowej/
z LANem/druku dwustronnego/skanowania do USB/

Generalnie czym tańszy sprzęt tym droższa eksploatacja jednostkowo na wydruk.
Polecam HP 2320FXI  jest to starszy model i można kupić używany a FK po serwisie z gwarancja lub poszukać jego następcy cena oryginalnych tonerów około 1200 pln brutto. Pamiętać tez należy o obciążeniu drukarki, jeżeli będziemy na drukarce dedykowanej na 10 tys. stron miesięcznie, walili po 30 tys. to szybko będzie wymagała serwisu. Nie wiem do czego ma być używany skaner ale ta drukarka ma skanowanie do Email bardzo przydatna funkcja + ADF czyli skanowanie np.10 stron do jednego dokumentu PDF. inne możliwości po zainstalowaniu softu do drukarki.
Wygoda używania takiego sprzętu bardzo zależy od poprawnej konfiguracji i wykorzystania wbudowanych funkcji.

Kolejnym pomysłem jest dzierżawa urządzenia z limitem stron, płaci się określna kwotę co miesiąc i nie interesuje nas nic poza papierem, toner serwis jest na głowie firmy dostarczającej sprzęt.

Buniek

Jakie polecicie urządzenie wielofunkcyjne ?