Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   [Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?

[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?

Data: 2010-10-08 22:46:32
Autor: jurajski Jaskiniowiec
[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?
Problem nastepujacy:

kilka miesiecy temu zaczal szwankowac laptop. Po przeszukaniu internetu  okazalo sie, ze ta seria ma "wade fabryczna" polegajaca na "zimnych  lutach". Nie bede zanudzal szczegolami technicznymi, aczkolwiek chodzi o  to, ze laptop wowczas dziala lecz matryca jest czarna (tak, jakby monitor  nie byl wlaczony, a komputer sobie dzialal). Dlaczego nie matryca? Bo  kilka razy udawalo mi sie odpalic laptopa normalnie. Ba - podczas  usypiania, badz hibernacji i pozniejszych wznowieniach pracy, obraz sie  wyswietlal. Czarny ekran byl tylko przy restarcie, badz wlaczeniu laptopa.
Zglosilem do serwisu i nawet opisalem wszystkie usterki i objawy jakie  wystepowaly. Dokladnie opisalem problem, napominajac, ze to nie uszkodzona  matryca, tylko plyta glowna do wymiany. Naprawa potrwala kilka dni, po  czym na zestawieniu wymienionych czesci znalazla sie matryca (wrecz cala  gorna klapa) za to plyta pozostala ta sama. Mimo wszystko laptop dzialal.  Pech chcial, ze to bylo 2 tyg przed zakonczeniem gwarancji. Dzisiaj objaw  powrocil, czyli czarna matryca. Niestety rowno miesiac temu 2 letnia  gwarancja na laptopa sie skonczyla.

Jakie mam prawa w tej sytuacji?

Czy moge wymagac od producenta bezplatnej naprawy poserwisowej?

Dlaczego pytam? Otoz matryca to koszt kilkuset zl. Wymiana plyty to koszt  minimum 1500zl. Malo tego - poprzednia matryca byla w b. dobrym stanie.  Ta, ktora mi wymieniono jest z demobilu i widac ze jest od spodu  pofaldowana etc.

Nie zalezy mi juz na tym, czy cos jest nowe, czy stare, byle dzialalo. Za  laptopa dalem podczas zakupu ponad 4 tys zl. Dla mnie to ogromna kwota.  Nie stac mnie na kolejny zakup, tym bardziej, ze dopiero co splacilem  wlasnie tego zepsutego. Na naprawe tez jakos nie mam ochoty, tylko  dlatego, ze serwis po prostu chcial zaoszczedzic...

By nie byc posadzonym o cwaniactwo, badz fantazje, to przytaczam link, w  ktorym jest opisana podobna, by nie napisac ta sama usterka co u mnie:

http://www.wykop.pl/ramka/280069/masz-laptopa-hp-serie-6k-8k-9k-i-tx-sa-wadliwe-ale-hp-udaje-ze-nic-nie-wie/

Data: 2010-10-09 10:11:46
Autor: Konrad
[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?

Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> napisał w wiadomości news:op.vj9ynuprbp2dytpavilion.opteris.pl...

Jakie mam prawa w tej sytuacji?

Niestety, nie masz żadnych praw - pozostaje tzw "reballing" na własny koszt.

K.

Data: 2010-10-09 10:18:48
Autor: niusy.pl
[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?

Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze>


Nie zalezy mi juz na tym, czy cos jest nowe, czy stare, byle dzialalo. Za laptopa dalem podczas zakupu ponad 4 tys zl. Dla mnie to ogromna kwota. Nie stac mnie na kolejny zakup, tym bardziej, ze dopiero co splacilem wlasnie tego zepsutego. Na naprawe tez jakos nie mam ochoty, tylko dlatego, ze serwis po prostu chcial zaoszczedzic...

Kiedyś kupiłem laptopa za 4000, który obecnie kosztuje 1600 ...

Data: 2010-10-09 12:30:41
Autor: Marzena
[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?

Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> napisał w wiadomości news:op.vj9ynuprbp2dytpavilion.opteris.pl...
Problem nastepujacy:

Jakie mam prawa w tej sytuacji?

Czy moge wymagac od producenta bezplatnej naprawy poserwisowej?

A czy w ramach tamtej gwarancji nie przedłużono Ci czasu jej trwania? Ja swego czasu , na 3 tygodnie przed upływem gwarancji zaniosłam do naprawy magnetovid+odtwarzacz DVD . Okazało się, że usterki nie opłaca się naprawiać. Wymieniono mi na nowy i wręczono nową, świeżą gwarancję.
No, ale to był Panasonic....

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
marzatela
http://mojezakupycodzienne.blox.pl

Data: 2010-10-09 12:41:35
Autor: cyklista
[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?
W dniu 08.10.2010 22:46, jurajski Jaskiniowiec pisze:
Problem nastepujacy:

kilka miesiecy temu zaczal szwankowac laptop. Po przeszukaniu internetu
okazalo sie, ze ta seria ma "wade fabryczna" polegajaca na "zimnych
lutach".
Ja też miałem (i mam nadal) problmy z Acerem - psują się porty USB- też podobno typowa usterka związana z wadą mostka pd.
Niestety rowno miesiac temu 2 letnia gwarancja na laptopa sie skonczyla.
A jak długo od zgłoszenia, do odbioru laptop przebywał w naprawie?
Z tego co wiem, to gwarancja o ten okres ulega przedłużeniu.

Data: 2010-10-09 18:25:23
Autor: Jotte
[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?
W wiadomości news:op.vj9ynuprbp2dytpavilion.opteris.pl jurajski
Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> pisze:

Problem nastepujacy:
kilka miesiecy temu zaczal szwankowac laptop. Po przeszukaniu internetu okazalo sie, ze ta seria ma "wade fabryczna" polegajaca na "zimnych lutach". Nie bede zanudzal szczegolami technicznymi, aczkolwiek chodzi o to, ze laptop wowczas dziala lecz matryca jest czarna (tak, jakby
monitor   nie byl wlaczony, a komputer sobie dzialal). Dlaczego nie
matryca? Bo   kilka razy udawalo mi sie odpalic laptopa normalnie. Ba -
podczas   usypiania, badz hibernacji i pozniejszych wznowieniach pracy,
obraz sie   wyswietlal. Czarny ekran byl tylko przy restarcie, badz
wlaczeniu laptopa. Zglosilem do serwisu i nawet opisalem wszystkie
usterki i objawy jakie   wystepowaly. Dokladnie opisalem problem,
napominajac, ze to nie uszkodzona   matryca, tylko plyta glowna do
wymiany. Naprawa potrwala kilka dni, po   czym na zestawieniu
wymienionych czesci znalazla sie matryca (wrecz cala   gorna klapa) za
to plyta pozostala ta sama. Mimo wszystko laptop dzialal.   Pech chcial,
ze to bylo 2 tyg przed zakonczeniem gwarancji. Dzisiaj objaw   powrocil,
czyli czarna matryca. Niestety rowno miesiac temu 2 letnia   gwarancja
na laptopa sie skonczyla. Jakie mam prawa w tej sytuacji?
Czy moge wymagac od producenta bezplatnej naprawy poserwisowej?
Dlaczego pytam? Otoz matryca to koszt kilkuset zl. Wymiana plyty to
koszt   minimum 1500zl. Malo tego - poprzednia matryca byla w b. dobrym
stanie.   Ta, ktora mi wymieniono jest z demobilu i widac ze jest od
spodu   pofaldowana etc.
Nie zalezy mi juz na tym, czy cos jest nowe, czy stare, byle dzialalo.
Za   laptopa dalem podczas zakupu ponad 4 tys zl. Dla mnie to ogromna
kwota.   Nie stac mnie na kolejny zakup, tym bardziej, ze dopiero co
splacilem   wlasnie tego zepsutego. Na naprawe tez jakos nie mam ochoty,
tylko   dlatego, ze serwis po prostu chcial zaoszczedzic...
Dałeś się naiwnie przerobić.
Naprawa była gwarancyjna. Po niej w odpowiednich miejscach powinny się pojawić nowe plomby. Wymianę części na używaną (jeśli to prawda) powinieneś zauważyć natychmiast. Jeśli jednak jest nowa, to zwyczajnie reklamuj ponownie matrycę na podstawie niezgodności z umową (jeśli to zakup konsumencki).
Wtedy cię zrobią w konia znowu, stwierdzą że matryca jest dobra i zaproponują odpłatną, pogwarancyjną wymianę MB.
Dla pewności podłącz zewnętrzny monitor i sprawdź sytuację. Gniazdo do zewnętrznego displaya jest na płycie przecież, więc odpadają wady łącza, taśmy, crossy itp.
I nie przerażaj się przesadnie kosztem 1500 zł za nową MB, to nie jest tak dużo.
W moim lapku (kupiłem za 5,5k, dziś może ze 2,5-3k wart) jest wada konstrukcyjna zawiasów powodująca z czasem pękanie obudowy ekranu. Pierwszy raz poszły na gwarancji - wymienili bez problemu. Drugi raz po. Koszt płatnej naprawy (ekspressowej, z dziś na jutro) ponad 6 stów. Żeby było śmieszniej, taka naprawa to godzina roboty i parę śrubek - down sam zrobi. Ale części producent nie sprzeda. Tylko autoryzowanym serwisom.

--
Jotte

Data: 2010-10-11 17:56:17
Autor: jurajski Jaskiniowiec
[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?
Dnia 09-10-2010 o 18:25:23 Jotte <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska>  napisaÅ‚(a):

Problem nastepujacy:
kilka miesiecy temu zaczal szwankowac laptop. Po przeszukaniu internetu  okazalo sie, ze ta seria ma "wade fabryczna" polegajaca na "zimnych  lutach". Nie bede zanudzal szczegolami technicznymi, aczkolwiek chodzi  o to, ze laptop wowczas dziala lecz matryca jest czarna (tak, jakby
monitor   nie byl wlaczony, a komputer sobie dzialal). Dlaczego nie
matryca? Bo   kilka razy udawalo mi sie odpalic laptopa normalnie. Ba -
podczas   usypiania, badz hibernacji i pozniejszych wznowieniach pracy,
obraz sie   wyswietlal. Czarny ekran byl tylko przy restarcie, badz
wlaczeniu laptopa. Zglosilem do serwisu i nawet opisalem wszystkie
usterki i objawy jakie   wystepowaly. Dokladnie opisalem problem,
napominajac, ze to nie uszkodzona   matryca, tylko plyta glowna do
wymiany. Naprawa potrwala kilka dni, po   czym na zestawieniu
wymienionych czesci znalazla sie matryca (wrecz cala   gorna klapa) za
to plyta pozostala ta sama. Mimo wszystko laptop dzialal.   Pech chcial,
ze to bylo 2 tyg przed zakonczeniem gwarancji. Dzisiaj objaw   powrocil,
czyli czarna matryca. Niestety rowno miesiac temu 2 letnia   gwarancja
na laptopa sie skonczyla. Jakie mam prawa w tej sytuacji?
Czy moge wymagac od producenta bezplatnej naprawy poserwisowej?
Dlaczego pytam? Otoz matryca to koszt kilkuset zl. Wymiana plyty to
koszt   minimum 1500zl. Malo tego - poprzednia matryca byla w b. dobrym
stanie.   Ta, ktora mi wymieniono jest z demobilu i widac ze jest od
spodu   pofaldowana etc.
Nie zalezy mi juz na tym, czy cos jest nowe, czy stare, byle dzialalo..
Za   laptopa dalem podczas zakupu ponad 4 tys zl. Dla mnie to ogromna
kwota.   Nie stac mnie na kolejny zakup, tym bardziej, ze dopiero co
splacilem   wlasnie tego zepsutego. Na naprawe tez jakos nie mam ochoty,
tylko   dlatego, ze serwis po prostu chcial zaoszczedzic...
Dałeś się naiwnie przerobić.
Ano, przyznaje sie do tego... :-)

Naprawa byÅ‚a gwarancyjna. Po niej w odpowiednich miejscach powinny siÄ™  pojawić nowe plomby. WymianÄ™ części na używanÄ… (jeÅ›li to prawda)  powinieneÅ› zauważyć natychmiast. JeÅ›li jednak jest nowa, to zwyczajnie  reklamuj ponownie matrycÄ™ na podstawie niezgodnoÅ›ci z umowÄ… (jeÅ›li to  zakup konsumencki).
Plomb HP nie stosuje. Wymieniono mi wtedy klawiature, spodnia obudowe (nie  wiem, po co, ale wymienili), chlodzenie i wspomniana matryce. Obudowa  matrycy jest nowa, bo nie miala ryski, aczkolwiek po wlaczeniu widac,  szczegolnie na czarnym tle, ze po prawej stronie, warstwa pod matryca jest  jakas pofaldowana. HP, jak i wielu innych producentow podobno  recykling-uje szroty i z powrotem odsyla je wlasnie do punktow  serwisowych. Jedyny plus, to nowa swietlowka, bo w mojej oryginalnej  matrycy byla juz lekko przyzolkla. Mimo wszystko, wolalem tamta, bo nie  wkurzaly te "przejasnienia" na czarnym obrazie.

Zakup byl na firme, czyli na f-re VAT. Tak samo byla realizowana gwarancja  - na podstawie f-ry, a nie karty gwarancyjnej, ktora notabene zagubilem....

Wtedy ciÄ™ zrobiÄ… w konia znowu, stwierdzÄ… że matryca jest dobra i  zaproponujÄ… odpÅ‚atnÄ…, pogwarancyjnÄ… wymianÄ™ MB.
Totez wlasnie chodzi mi o ten proceder oszukiwania klienta. Serwis  doskonale wiedzial, ze to wina plyty glownej, ktorej wymiana jest znacznie  drozsza, niz wymiana matrycy. HP doskonale wie o problemie, co  przytoczylem w pierwszym poscie, a mimo wszystko wymigal sie tanim kosztem  od odpowiedzialnosci.

Dla pewnoÅ›ci podÅ‚Ä…cz zewnÄ™trzny monitor i sprawdź sytuacjÄ™. Gniazdo do  zewnÄ™trznego displaya jest na pÅ‚ycie przecież, wiÄ™c odpadajÄ… wady Å‚Ä…cza,  taÅ›my, crossy itp.
Monitor zewnetrzny dziala bez problemu, nawet jak matryca nie zatrybi. Tak  tez dzialo sie wtedy. Podejzewam, ze podczas wymiany chlodzenia, docisneli  chipset i im matryca swiecila. Teraz na nowo chipset sie odkleil (ktorys z  pinow) i problem pojawil sie znowu.
Jak juz wspomnial Kondrad, jedyny ratunek, to reballing, aczkolwiek to  wydatek 300-500zl.

I nie przerażaj siÄ™ przesadnie kosztem 1500 zÅ‚ za nowÄ… MB, to nie jest  tak dużo.
To juz wole dolozyc i kupic nowy ;-) Tym bardziej, ze moge sobie rozlozyc  na raty, a tu musialbym gotowke wysuplac...

W moim lapku (kupiÅ‚em za 5,5k, dziÅ› może ze 2,5-3k wart) jest wada  konstrukcyjna zawiasów powodujÄ…ca z czasem pÄ™kanie obudowy ekranu.  Pierwszy raz poszÅ‚y na gwarancji - wymienili bez problemu. Drugi raz po.  Koszt pÅ‚atnej naprawy (ekspressowej, z dziÅ› na jutro) ponad 6 stów. Å»eby  byÅ‚o Å›mieszniej, taka naprawa to godzina roboty i parÄ™ Å›rubek - down sam  zrobi. Ale części producent nie sprzeda. Tylko autoryzowanym serwisom.

Cos kojaze, ze to Lenovo, albo Asus? ;-) Mi serwis zaproponowal wymiane  obudowy (pomimo, ze tez nadawala sie do wymiany gwarancyjnej) wokol  klawiatury w cenie 300zl ;-) Podziekowalem. Ale zeby bylo smieszniej, w  pismie tym, byla nota, ze cena jest aktualna w terminie naprawy  pozostalych podzespolow. W przypadku innego terminu cena ulegnie zmianie i  bedzie znacznie wyzsza ;-D

Data: 2010-10-11 19:10:22
Autor: niusy.pl
[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?

Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze>

Wtedy cię zrobią w konia znowu, stwierdzą że matryca jest dobra i zaproponują odpłatną, pogwarancyjną wymianę MB.
Totez wlasnie chodzi mi o ten proceder oszukiwania klienta. Serwis
doskonale wiedzial, ze to wina plyty glownej, ktorej wymiana jest znacznie
drozsza, niz wymiana matrycy. HP doskonale wie o problemie, co
przytoczylem w pierwszym poscie, a mimo wszystko wymigal sie tanim kosztem
od odpowiedzialnosci.
--
Może zbierz wszystkich poszkodowanych i idźcie razem do sądu :-)

Dla pewności podłącz zewnętrzny monitor i sprawdź sytuację. Gniazdo do zewnętrznego displaya jest na płycie przecież, więc odpadają wady łącza, taśmy, crossy itp.
Monitor zewnetrzny dziala bez problemu, nawet jak matryca nie zatrybi. Tak
tez dzialo sie wtedy. Podejzewam, ze podczas wymiany chlodzenia, docisneli
chipset i im matryca swiecila. Teraz na nowo chipset sie odkleil (ktorys z
pinow) i problem pojawil sie znowu.
Jak juz wspomnial Kondrad, jedyny ratunek, to reballing, aczkolwiek to
wydatek 300-500zl.
--
Mam laptopa w którym na koniec okresu gwarancji przestała się ładować bateria. Reklamowałem i nie wiem już dlaczego uznałem, że jest ok. Chyba po prostu nie miałem okazji pracować bez zasilania a zakładałem, że jak oddają to musieli naprawić. Jakiś czas po tym, jak się gwarancja skończyła okazało się jednak, że bateria nie ładuje się znowu. Wydawało mi się, że się po prostu znowu zepsuło, ale że gwarancji już nie było odpuściłem sobie naprawę bo potrzebowałem używać laptopa a nie pieprzyć się z naprawami ładowania baterii w nim. Jednak ... jakiś czas potem zacząłem samodzielnie w tym laptopie grzebać i patrzę a tam ... na układzie układu odpowiedzialnego za ładowanie i wokół niego taka duża kropla cyny. Tak mi naprawili ładowanie...

I nie przerażaj się przesadnie kosztem 1500 zł za nową MB, to nie jest tak dużo.
To juz wole dolozyc i kupic nowy ;-) Tym bardziej, ze moge sobie rozlozyc
na raty, a tu musialbym gotowke wysuplac...
--
I jeszcze jedno. Wpadłem na pomysł wymiany płyty w tym laptopie. Że kosztowała 200 w serwisie aukcyjnym to po prostu ją kupiłem. Dokładnie taki sam numer. Niestety okazało się, że płyta co prawda ma taki sam numer, ale nie posiada złącza mini-pci oraz posiada zupełnie inny chipset graficzny i generalnie nie da się jej uruchomić na procku, który miałem. Tyle z posiadania tej płyty wynika, że położona na biurku potrafi naładować akumulator wyjęty z laptopa...

Więc ... nie pogrążaj się.

Data: 2010-10-12 02:12:13
Autor: Jotte
[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?
W wiadomości news:op.vke473a8bp2dytpavilion.opteris.pl jurajski
Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> pisze:

Wtedy cię zrobią w konia znowu, stwierdzą że matryca jest dobra i zaproponują odpłatną, pogwarancyjną wymianę MB.
Totez wlasnie chodzi mi o ten proceder oszukiwania klienta. Serwis doskonale wiedzial, ze to wina plyty glownej, ktorej wymiana jest
znacznie   drozsza, niz wymiana matrycy. HP doskonale wie o problemie,
co   przytoczylem w pierwszym poscie, a mimo wszystko wymigal sie tanim
kosztem   od odpowiedzialnosci.
Na takie praktyki często nie poradzisz. Nikt nie zna się na wszystkim.
Frycowe trza zapłacić.

Dla pewności podłącz zewnętrzny monitor i sprawdź sytuację. Gniazdo do zewnętrznego displaya jest na płycie przecież, więc odpadają wady
Å‚Ä…cza,   taÅ›my, crossy itp.
Monitor zewnetrzny dziala bez problemu, nawet jak matryca nie zatrybi.
Tak   tez dzialo sie wtedy. Podejzewam, ze podczas wymiany chlodzenia,
docisneli   chipset i im matryca swiecila. Teraz na nowo chipset sie
odkleil (ktorys z   pinow) i problem pojawil sie znowu.
To nieprawdopodobne. Raczej bym podejrzewał w takim razie połączenia.
Bezproblemowe działanie monitora zewnętrznego wskazuje na brak w tym zakresie usterki MB, ale nie silę się na diagnozę na odległość bez pacjenta w ręku. Skoro jednak nie ma plomb - to łatwo sprawdzisz swoją (i moją przy okazji też) teorię.

Jak juz wspomnial Kondrad, jedyny ratunek, to reballing, aczkolwiek to wydatek 300-500zl.
Ja tam nie lubiÄ™ takich patenciarskich Å‚atanin (zboczenie zawodowe). Dostaniesz gwarancjÄ™ na miesiÄ…c czy tam 3, a potem co?
Widziałeś kiedyś na czym to polega? To sobie obejrz:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1461820.html
Z twojego postu wynika, że musisz się liczyć z kosztami. Rozumiem. I piszę ci, że biednego nie stać na rzeczy tanie, wiem z autopsji.

I nie przerażaj się przesadnie kosztem 1500 zł za nową MB, to nie jest tak dużo.
To juz wole dolozyc i kupic nowy ;-) Tym bardziej, ze moge sobie
rozlozyc   na raty, a tu musialbym gotowke wysuplac...
Zrobiłbym inaczej. Zapłacił za porządną naprawę (ba - tylko jak to sprawdzić?). Płatność np. kartą z kredytu odnawialnego, więc i tak na raty. Potem sprzedał naprawiony odzyskując kasę wydaną na naprawę i może jeszcze trochę dostać górką (to już musisz przeliczyć sobie opłacalność). I wtedy kupił nówkę.
Albo po prostu użytkował dalej naprawiony.

W moim lapku (kupiłem za 5,5k, dziś może ze 2,5-3k wart) jest wada konstrukcyjna zawiasów powodująca z czasem pękanie obudowy ekranu. Pierwszy raz poszły na gwarancji - wymienili bez problemu. Drugi raz
po.   Koszt pÅ‚atnej naprawy (ekspressowej, z dziÅ› na jutro) ponad 6
stów. Å»eby   byÅ‚o Å›mieszniej, taka naprawa to godzina roboty i parÄ™
Å›rubek - down sam   zrobi. Ale części producent nie sprzeda. Tylko
autoryzowanym serwisom.
Cos kojaze, ze to Lenovo, albo Asus? ;-)
Aristo, z najwyższej półki, full wypas.
Zabolało na koncie, ale mimo to uważam, że w ogólności zakup miał wówczas przewagę zalet nad wadami.
W ciągłym intensywnym użytkowaniu, brak jakichkolwiek innych usterek.
Nie wykluczam tej marki przy następnym zakupie.

Mi serwis zaproponowal wymiane  obudowy (pomimo, ze tez nadawala sie do wymiany gwarancyjnej) wokol  klawiatury w cenie 300zl ;-) Podziekowalem. Ale zeby bylo smieszniej, w  pismie tym, byla nota, ze cena jest aktualna w terminie naprawy  pozostalych podzespolow. W przypadku innego terminu cena ulegnie zmianie
i   bedzie znacznie wyzsza ;-D
Tak jest. Kiedy u mnie pojawiły się pierwsze objawy usterki serwis wycenił mi naprawę na kwotę prawie 200 zł niższą. Pomyślałem, że sam sobie rozkręcę, w końcu co ża sztuka, pokleję, przesmaruję i może nieładnie będzie trochę wyglądać, ale za to za darmo naprawione. Jakoś mi zeszło i doszło do stanu kiedy już się nie dało naprawić. Poinformowano mnie, że następna dostawa części może być już po wyższej cenie. Mam jakąś taką dziwną intuicję więc poczułem, że będzie ona znacznie wyższa... ;)

--
Jotte

Data: 2010-10-09 20:18:15
Autor: Filip Ozimek
[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?
W dniu 2010-10-08 22:46, jurajski Jaskiniowiec pisze:

Czy moge wymagac od producenta bezplatnej naprawy poserwisowej?

Co jest napisane na karcie gwarancyjnej w warunkach gwarancji? Czy gwarancja biegnie na nowo po wymianie części?

--
Filip.

Data: 2010-10-11 17:58:51
Autor: jurajski Jaskiniowiec
[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?
Dnia 09-10-2010 o 20:18:15 Filip Ozimek <filip@mielonka.polbox.pl>  napisaÅ‚(a):

Czy moge wymagac od producenta bezplatnej naprawy poserwisowej?

Co jest napisane na karcie gwarancyjnej w warunkach gwarancji? Czy  gwarancja biegnie na nowo po wymianie części?

Nie mam pojecia, bo karte zagubilem, a gwarancja byla realizowana na  podstawie f-ry VAT. W pudelku znalazlem jedynie kartke z protokolem  naprawy i lista wymienionych czesci.

[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona