[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?

Data: 2010-10-09 10:18:48
Autor: niusy.pl
[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?

UĹĽytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze>

Nie zalezy mi juz na tym, czy cos jest nowe, czy stare, byle dzialalo. Za laptopa dalem podczas zakupu ponad 4 tys zl. Dla mnie to ogromna kwota. Nie stac mnie na kolejny zakup, tym bardziej, ze dopiero co splacilem wlasnie tego zepsutego. Na naprawe tez jakos nie mam ochoty, tylko dlatego, ze serwis po prostu chcial zaoszczedzic...

Kiedyś kupiłem laptopa za 4000, który obecnie kosztuje 1600 ...

[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?