[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?

Data: 2010-10-09 12:30:41
Autor: Marzena
[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?

Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> napisał w wiadomości news:op.vj9ynuprbp2dytpavilion.opteris.pl...
Problem nastepujacy:

Jakie mam prawa w tej sytuacji?

Czy moge wymagac od producenta bezplatnej naprawy poserwisowej?

A czy w ramach tamtej gwarancji nie przedłużono Ci czasu jej trwania? Ja swego czasu , na 3 tygodnie przed upływem gwarancji zaniosłam do naprawy magnetovid+odtwarzacz DVD . Okazało się, że usterki nie opłaca się naprawiać. Wymieniono mi na nowy i wręczono nową, świeżą gwarancję.
No, ale to był Panasonic....

marzatela
http://mojezakupycodzienne.blox.pl

[Prosze o pomoc] Jakie prawa konsumenta po uplywie gwarancji na serwisowany towar?