Jakie prepaidy uzywaja infrastruktury Orange i oplata za przeniesie numeru

Data: 2009-07-04 14:35:21
Autor: J.F.
Jakie prepaidy uzywaja infrastruktury Orange i oplata za przeniesie numeru
On Thu, 02 Jul 2009 10:13:06 +0200,  topek wrote:
mam prepaid w mobilkingu ale wkurza mnie era i jej zasieg. O wiele czesciej w trasie nei mam zasiegu niz w przypadku Orange (przynajmniej tam gdzie ja jezdze), ktore mialem wczesniej.

Topku, ale gdzie ty jezdzisz, ze jedna z najstarszych polskich sieci
nie ma zasiegu ? J.

Jakie prepaidy uzywaja infrastruktury Orange i oplata za przeniesie numeru