Jakie prognozy dla WIG20 na kolejne pol roku?

Data: 2009-05-22 13:09:49
Autor: skippy
Jakie prognozy dla WIG20 na kolejne pol roku?

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gv6168$k2k$1inews.gazeta.pl...
Zapraszam do wpisywania swoich propozycji. Weryfikacja prognoz juz w listopadzie.

Na razie bliska.
Poważny PZ 2-10 czerwca.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-22 13:15:12
Autor: Dieter
Jakie prognozy dla WIG20 na kolejne pol roku?
Top or Bottom?

D.

Data: 2009-05-22 13:16:52
Autor: skippy
Jakie prognozy dla WIG20 na kolejne pol roku?

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gv61g0$l8j$1inews.gazeta.pl...
Top or Bottom?

W tego typu cyklach mam problem, raczej Top.
Nie wiem od czego zalezy nagła zmiana polaryzacji po ciągu takich samych.
Ostatnie oczko cyklu wypadło w środku konsolki i stąd niepewność.
Jesli już teraz będzie nagła korekta w dół, to może być mina.

Jakie prognozy dla WIG20 na kolejne pol roku?