Jakie radio 2din?

Data: 2010-12-26 23:55:45
Autor: Yogi\(n\)
Jakie radio 2din?
Uzytkownik "rem ben" <remben00@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e3cc5695-a4ce-4e2c-8081-d4b6a4fd39dcz9g2000yqz.googlegroups.com...

http://allegro.pl/pioneer-avic-f910bt-komplet-odblokowanie-gratis-i1376660081.html
Spelnia wszystkie wymogi, no moze poza ta "zydowskoscia".
Mam, szczerze polecam. Niestety, utwory z USB odtwarza od poczatku (tj. od poczatku danego utworu/kawalka, nie katalogu). Nie wiem jak z SD, ale byc moze pamieta doklade miejsce. Ale poza tym oferuje rewelacyjny dzwiek (jak na samochodowe warunki), swietnego bluetootha (o ile dokupisz mikrofon), fajna nawigacje (IGO), odtwarza wszystkie formaty itd.  Ekran ma 5,6" ale jakosc naprawde przyzwoita, mozna na nim ogladac filmy, koncerty itd.
Mozna podpiac kamere cofania, ipoda, ekrany zewnetrzne, obsluguje dwie strefy, bez problemu wspólpracuje ze wzmacniaczem, steruje subwooferem, porzadny korektor pozwala ustawic dzwiek wg preferencji najbardziej wybrednych sluchaczy itd.. Oczywiscie nie jest to najnowszy model, ale te najnowsze kosztuja 3-4 razy tle. AM tez dziala, choc wtedy nie dzialaja inne rzeczy (radio, bluetooth itd.), dlatego zostalem przy oryginalnym IGO, bez problemu sie aktualizuje. Kupilem uzywke w lutym, korzystam codziennie, zero problemów i przy +40 i przy -20.
--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2010-12-27 01:12:27
Autor: rem ben
Jakie radio 2din?
http://allegro.pl/pioneer-avic-f910bt-komplet-odblokowanie-gratis-i13...
Spelnia wszystkie wymogi, no moze poza ta "zydowskoscia".

dzieki za odpowiedz
czy to jest na windowsie ce?
jesli tak, to na ktorym?
i na co zwracac uwage przy zakupie uzywanego pioniera?

pozdrawiam
remigiusz

Jakie radio 2din?