Jakie radio po raz n-ty

Data: 2018-08-06 14:59:59
Autor: Budzik
Jakie radio po raz n-ty
Użytkownik Pablo Eldiablo pabloeldiablo333@gmail.com ...

Najbliżej z tych, które przeszukałem na alle.. było by JVC KD-X341BT
lub 351BT (w sumie z opisów nie wynikają między nimi jakiekolwiek
różnice poza cyfrą w nazwie i w cenie) Sony już podziękuję niestety, a akurat kilka ich modeli mi się
podoba.

Ogolna uwaga o JVC - jakies 10 lat temu kupiłem egzemplarz i było fantastyczne.
W zeszłym roku chciałem proste radio z BT wiec tez kupiłem JVC. Wysyłkowo.
Masakra - jakies plastikowe, nieprzyjemne i niewygodne przyciski...
Kiepska jakosc wykonania - czerwone podswietlenie ale w kilku miejscach przebija białe swiatło, zwłaszcza przy dziurze na usb
Nigdy wiecej. 100x bardziej wolałbym to radyjko sprzed 10 lat.

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Jakie radio po raz n-ty