Jakie radio po raz n-ty

Data: 2018-08-06 21:40:32
Autor: m4rkiz
Jakie radio po raz n-ty
On 2018-08-06 14:42, Pablo Eldiablo wrote:
Najbliżej z tych, które przeszukałem na alle.. było by JVC KD-X341BT lub 351BT (w sumie z opisów nie wynikają między nimi jakiekolwiek różnice poza cyfrą w nazwie i w cenie)

Sony już podziękuję niestety, a akurat kilka ich modeli mi się podoba.

Kenwood, Clarion, Alpine za drogie.

przerobilem przez ostatnie 5-7 lat kilkanascie samochodowych radioodbiornikow 1din, glownie z bt i jedyne co mi podeszlo bez zastrzezen to alpine
a konkretnie CDE-173BT, chociaz zakladam ze zblizone modele sa rownie dobre

ten konkretny da sie kupic za 499 z przesylka i w tej cenie nie znalazlem nic co byloby chociazby zblizone jakoscia, funkcjonalnoscia i ergonomia, chociaz niestety nie spelnia zalozenia niebieskiego podswietlenia (ma zielone lub czerowne)

Jakie radio po raz n-ty