Jakie radio polecacie?

Data: 2009-04-23 13:34:15
Autor: Jacek Osiecki
Jakie radio polecacie?
Witam,

Trochę mnie wkurza kulawe radio forda - beznadziejna jakość odbiornika
(co chwila gubi stereo), brak mp3 itd... Szukam czegoś z USB i SD, bez CD.
Niby wybór jest spory, ale jest jedno wymaganie którego nie spełnia
większość radioodbiorników i w dodatku ciężko właściwie wyszukać takie które
je spełnią :) Chodzi mianowicie o to, by panelem były klawisze radia (lub
coś równie poręcznego), a nie cały panel przedni - po prostu jestem
przyzwyczajony do tego, że mogę ten "panel" wrzucić choćby do kieszonki
w koszuli, zamiast wypychać sobie kieszenie kurtki lub wrzucić go pod
siedzenie...

Jakieś sugestie?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-04-23 15:55:10
Autor: Stefan Szczygielski
Jakie radio polecacie? -> radio z USB i SD
Jacek Osiecki wrote:
Trochę mnie wkurza kulawe radio forda - beznadziejna jakość odbiornika
(co chwila gubi stereo), brak mp3 itd... Szukam czegoś z USB i SD, bez CD.
by panelem były klawisze radia (lub coś równie poręcznego)

Ja się parę miesięcy temu wyposażyłem w Blaupunkta Brisbane SD48 (SD +
złącze USB na kabelku, który można sobie gdzieś wkomponować) i jest
fajne. Czyta karty SD jak i USB sticki szybko i bez pudła nawet jak
oprócz muzyki jest tam i kupa innych plików. Panel zdejmowany ma dla
Ciebie niestety zupełnie standardowy. Design mi się bardzo podoba -
takie przaśne i niekrzykliwe. Występuje też w wersji srebrnej, nazywa
się wówczas Victoria SD48. Jakość dźwięku jak dla mnie całkiem przyzwoita.

S.

Data: 2009-04-23 14:27:05
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 23 Apr 2009 15:55:10 +0200, Stefan Szczygielski napisał(a):
Jacek Osiecki wrote:
[...]

[...]
oprócz muzyki jest tam i kupa innych plików. Panel zdejmowany ma dla
Ciebie niestety zupełnie standardowy. Design mi się bardzo podoba -

No i właśnie to go dyskwalifikuje :(

Jeśli mam wybierać z dwojga złego, to już wolę to kiepskawe radio forda :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-04-23 16:33:44
Autor: Grejon
Jacek Osiecki pisze:

No i właśnie to go dyskwalifikuje :(

Jeśli mam wybierać z dwojga złego, to już wolę to kiepskawe radio forda :)

To chyba ci tylko transmiter zostaje ;).

Pozdrawiam,

Data: 2009-04-23 17:07:36
Autor: Stefan Szczygielski
Grejon wrote:
Jacek Osiecki pisze:
Jeśli mam wybierać z dwojga złego, to już wolę to kiepskawe radio
forda :)
To chyba ci tylko transmiter zostaje ;).

To już chyba lepiej taki gadżet emulujący zmieniarkę CD. Nie używałem,
ale nie wyobrażam sobie nic gorszego niż osławiony transmiter. =)

S.

Data: 2009-04-23 17:31:50
Autor: JKK
Użytkownik "Stefan Szczygielski" <usenet@SIOSPAMmoomean.eu.org> napisał w wiadomości news:gsq0at$eos$1news.onet.pl...

To już chyba lepiej taki gadżet emulujący zmieniarkę CD. Nie używałem,
ale nie wyobrażam sobie nic gorszego niż osławiony transmiter. =)

Jeżeli transmiter z PEŁNYM zakresem UKF, to nie widzę problemu.
A tak w ogóle to poszukiwany przez Ciebie wynalazek będzie za ~120 PLN
w Bied-ronce :-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-04-23 17:54:30
Autor: JanKo
Jakie radio polecacie? -> radio z USB i SD
Agent JKK nadaje:

A tak w ogóle to poszukiwany przez Ciebie wynalazek będzie za ~120 PLN
w Bied-ronce :-)

No właśnie, ładny i funkcjonalny sprzęt. Jeśli zostawi się naklejkę z ceną to również bezpieczeństwo przed kradzieżą zapewnione ;-)
http://www.biedronka.pl/img/promocja/3NextWeek/2009.04.27/s8_b.gif

Data: 2009-04-23 22:55:51
Autor: Kekacz
Jakie radio polecacie? -> radio z USB i SD
On 23 Kwi, 17:54, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
Agent JKK nadaje:

> [...]

No właśnie, ładny i funkcjonalny sprzęt. Jeśli zostawi się naklejkę z
ceną to również bezpieczeństwo przed kradzieżą zapewnione ;-)

Kupiłem to radio wczoraj i stwierdzam, że za te pieniądze to jest mój
osobisty zakup roku.
Panel ściągany nie ma szerokości całego radia, obejmuje tylko część z
przyciskami i ekranem. W prawej części jest moduł do którego wtyka sie
kartę sd, pendrive czy kabelek z aux i on jest nieściągalny.
Gra jak należy i jesli ktoś chce zmienić swój stary odtwarzacz cd bez
mp3 na nowy i nie ma ambicji wywalic zbyt dużo kasy to ten wybór jest
jak najbardziej trafiony.
I na desce prezentuje sie o niebo lepiej niz mój dotychczasowy JVC.

Kekacz

Data: 2009-04-24 12:13:57
Autor: Fenio
Kekacz wrote:
Kupiłem to radio wczoraj i stwierdzam, że za te pieniądze to jest mój
osobisty zakup roku.

Czy ma on tą samą wade co większość najtańszych odtwarzaczy czyli brak obsługi katalogów ?

Fenio

Data: 2009-04-24 14:54:36
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Fenio pisze:
Kekacz wrote:
Kupiłem to radio wczoraj i stwierdzam, że za te pieniądze to jest mój
osobisty zakup roku.

Czy ma on tą samą wade co większość najtańszych odtwarzaczy czyli brak obsługi katalogów ?

Co rozumiesz przez "większość najtańszych"? Mój Blaupunkt SD27 był najtańszym możliwym modelem z odczytem SD wśród radioodtwarzaczy firmowych. Z katalogami sobie radził doskonale.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-04-25 13:59:02
Autor: Fenio
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

Co rozumiesz przez "większość najtańszych"?

Rozumiem jako wszelkie marki "krzak".

Fenio

Data: 2009-04-24 19:06:25
Autor: Kekacz
Fenio wrote:
Kekacz wrote:
Kupiłem to radio wczoraj i stwierdzam, że za te pieniądze to jest mój
osobisty zakup roku.

Czy ma on tą samą wade co większość najtańszych odtwarzaczy czyli brak
obsługi katalogów ?

Biedronkowy Perfect CAU-210 obsluguje katalogi jak należy. Nie pisałem wcześniej bo musiałem własnoręcznie sprawdzić :)

Kekacz

Data: 2009-04-25 13:56:58
Autor: Fenio
Kekacz wrote:
Biedronkowy Perfect CAU-210 obsluguje katalogi jak należy. Nie pisałem
wcześniej bo musiałem własnoręcznie sprawdzić :)

Czyli możesz sobie przeskakiwać pomiędzy katalogami a nie tylko "1 do przodu" i "1 do tyłu" ? W Mantach dodali "10 do przodu" i "10 do tyłu" ale to i tak niewiele poprawia bo zmiany katalogów nie obsługuje. Radio widzi wszystkie mp3 jakie sa na nośniku jak by były w katalogu głównym.

Fenio

Data: 2009-04-25 20:37:20
Autor: Kekacz
Fenio wrote:
Kekacz wrote:
[...]

Wybieram wyszukiwanie wg katalogów i na wyswietlaczu pojawiaja mi sie ich nazwy w których moge sobie dowolnie gmerac. Tak to nawet moja sansa clip nie potrafi ;)
Kekacz

Data: 2009-04-24 07:04:53
Autor: TomiZS
Jakie radio polecacie?

Witam,

Witaj,

[...]

Miałem 2 odbiorniki m-ki Grundig. Pamiętam, że one miały takie fikuśne panele jak wyciągana gałka lub przyciski do radia.

--
Pozdr.

TOMI
(Wawa Praga/Jelonki)
R216 Cabrio, R420D i MG ZS 2.5 V6.

Data: 2009-04-24 10:22:43
Autor: Piotr Czyż
Jakie radio polecacie?
Jacek Osiecki pisze:

Witam,

Trochę mnie wkurza kulawe radio forda - beznadziejna jakość odbiornika
(co chwila gubi stereo), brak mp3 itd... Szukam czegoś z USB i SD, bez
CD.

Kup lepsze radio Forda. Będzie czytać MP3 z płyt, nie bedziesz musiał myśleć o panelu i może znajdziesz takie, które ma wejście audio (do którego podepniesz sobie każdy odtwarzacz.

--
Piotr Czyż

Data: 2009-04-26 09:32:22
Autor: Jacek Osiecki
Jakie radio polecacie?
Dnia Fri, 24 Apr 2009 10:22:43 +0000 (UTC), Piotr Czyż napisał(a):
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Fordowskie odpada. O ile jeszcze bym przełknął absurdalnie wysoką cenę,
o tyle radia fordowskie dyskwalifikuje beznadziejna jakość odbiornika FM :(
W Krakowie mało którą stację odbiera bez zarzutu - non stop się przerzuca
między stereo a mono... normalnie jakbym był ze 100km od miasta :-/

Pozdrawiam,