Jakie radio polecacie?

Data: 2009-04-24 07:04:53
Autor: TomiZS
Jakie radio polecacie?

Witam,

Witaj,

je spełnią :) Chodzi mianowicie o to, by panelem były klawisze radia (lub
coś równie poręcznego), a nie cały panel przedni - po prostu jestem
przyzwyczajony do tego, że mogę ten "panel" wrzucić choćby do kieszonki
w koszuli, zamiast wypychać sobie kieszenie kurtki lub wrzucić go pod
siedzenie...

Jakieś sugestie?

Miałem 2 odbiorniki m-ki Grundig. Pamiętam, że one miały takie fikuśne panele jak wyciągana gałka lub przyciski do radia.

--
Pozdr.

TOMI
(Wawa Praga/Jelonki)