Jakie ręczniki?

Data: 2010-07-21 22:55:14
Autor: medea
Jakie ręczniki?
Jakiej firmy ręczniki mogliby¶cie polecić? Takich porz±dnych z grubej bawełnianej froty jako¶ nie widuję w sklepach. Może gdzie¶ w internecie kto¶ kupował i mógłby podpowiedzieć? Natknęłam się raz na jak±¶ stronę w brazylijskimi ręcznikami, ale były dosyć drogie, a poza tym - czy w Polsce nie produkuje się już ręczników?

Ewa

Data: 2010-07-21 23:09:18
Autor: Artur Lew
Jakie ręczniki?
W dniu 2010-07-21 22:55, medea pisze:
Jakiej firmy ręczniki mogliby¶cie polecić? Takich porz±dnych z grubej
bawełnianej froty jako¶ nie widuję w sklepach. Może gdzie¶ w internecie
Powiem Ci szczerze ze odpusc sobie zakup jakis mega wypasionych
recznikow z reklam, z welny z wlosow lonowych jakis biednych stworzen ;)
Zakup recznikow to nie zakup patelni z zeliwa - nie musi sluzyc cale
zycie :D
Ja od lat z powodzeniem uzytkowuje reczniki z Ikei.
Jak sie zuzyje to kosz. Dobrze zbiera wode z ciala i jest dosc chlonny.
Oczywiscie wszystko to dopiero po paru praniach bo normalnie reczniki sa
nasaczone jakims krochmalem czy cus i przez pare pran sie nie nadaja do
niczego :)

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

Data: 2010-07-23 12:56:32
Autor: Jajek
Jakie ręczniki?
"Artur Lew" <no_spamik_artee@poczta.onet.pl> wrote in message news:4c476208$0$19175$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To już nawet głupie ręczniki trzeba sprowadzać spoza kraju ? Podziękowania dla takich jak ty za degradację polskiego przemysłu.

--
Radek

Data: 2010-07-23 13:42:45
Autor: Ikselka
Jakie ręczniki?
Dnia Fri, 23 Jul 2010 12:56:32 +0200, Jajek napisał(a):

[...]

Acotam, skoro już i ziarno, i węgiel, i cukier - to i ręczniki! A niedługo
to i chleb.
Będ± mogli nam zamkn±ć gęby w każdej chwili zwykłym brakiem dostaw...

Data: 2010-07-23 14:06:23
Autor: Panslavista
Jakie ręczniki?

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:vrsxyknzk8d5$.g76ju5ynbiy5.dlg40tude.net...
[...]

Zaczynasz hodować kozy?

Data: 2010-07-23 14:39:46
Autor: Panslavista
Jakie ręczniki?

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:40xe6d8s38le$.ci1f0cb1bxcu$.dlg40tude.net...
[...]

Słabo!

Len, rzepak i słonecznik - oleje do jedzenia i jako paliwo - włókno z lny i słonecznika na odzież i inne wyroby tkackie, słonecznik jest tak dobry jak inne włókna z dodatkiem srebra - bakteriostatyczny.

Data: 2010-07-25 19:13:26
Autor: Artur Lew
Jakie ręczniki?
W dniu 2010-07-23 12:56, Jajek pisze:
To już nawet głupie ręczniki trzeba sprowadzać spoza kraju ?
Podziękowania dla takich jak ty za degradację polskiego przemysłu.
;)
Ikea czesc asortymentu wytwarza u nas w kraju m in mebelki.
Mozliwe wiec ze reczniki takze?
:D

Data: 2010-07-25 19:44:14
Autor: Jajek
Jakie ręczniki?
"Artur Lew" <no_spamik_artee@poczta.onet.pl> wrote in message news:4c4c70b6$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale zyski trafiaj± do Szwecji .

--
Radek

Data: 2010-08-01 12:58:57
Autor: Boombastic
Jakie ręczniki?

Ale zyski trafiaj± do Szwecji .

A ty by¶ wolał by do Moskwy? Co to za komunistyczna gadka? A gdzie zyski maj± trafiać?

Data: 2010-08-01 23:00:41
Autor: Chiron
Jakie ręczniki?

Użytkownik "Boombastic" <boombasticnospam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i33k1o$ch6$1@news.onet.pl...

Ale zyski trafiaj± do Szwecji .

A ty by¶ wolał by do Moskwy? Co to za komunistyczna gadka? A gdzie zyski maj± trafiać?
Nie dostrzegasz, że Szwecja jest krajem komunistycznym, a Rosja- kapitalistycznym.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miło¶ć.

Data: 2010-08-02 01:16:39
Autor: Ikselka
Jakie ręczniki?
Dnia Sun, 1 Aug 2010 23:00:41 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Celne - do polowy zdania. Rosja nie jest kapitalistyczna, Rosja to
bezhołowie.

Data: 2010-08-02 12:11:09
Autor: Boombastic
Jakie ręczniki?

Nie dostrzegasz, że Szwecja jest krajem komunistycznym, a Rosja-
kapitalistycznym.

Gdyby tak było to IKEA byłaby państwowa. Widac nie rozróżniasz pojęć komunistyczny-socjalistyczny.

Data: 2010-08-02 13:32:04
Autor: Panslavista
Jakie ręczniki?
"Boombastic" <boombasticnospam@poczta.onet.pl> wrote in message news:i365k1$5rj$1news.onet.pl...

Nie dostrzegasz, że Szwecja jest krajem komunistycznym, a Rosja-
kapitalistycznym.

Gdyby tak było to IKEA byłaby państwowa. Widac nie rozróżniasz pojęć komunistyczny-socjalistyczny.

Jestes w błędzie, produkcj± zajmuj± się komuny, które dla handlu mog± tworzyć trusty i takie tam...

Data: 2010-08-02 13:54:34
Autor: Panslavista
Jakie ręczniki?
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4c56acbc$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Te komuny to jak kibuce w twoim Heimacie...
Nie piszę o ojcu bo jak mówi góralska piosenka o starozakonnych:

"Lulojze, mi luloj
Moja mało popa*
Matka była jedna
Ojców byla kopa"

*popa - lalka

A tu wyja¶nienie dlaczego parchłe po samiczej linii się rozmnażaj±:
Alisci u bułanych Chazarów protoplazma po samiczej linii idzie, wiec moge
ciebie uswiadomic: byla to Ryfka Wala, bo w zamtuzie do walenia sluzyla.

Dobrzec, choc nie bardzo, ze tam ciemno bylo, bo zaden, nawet ciemny muzik w
swietle na swój wal by jej nie wzial, gdyz ten, który ja w swietle obaczyl
wczesniej umoczywszy, do konca swoich dni wala w gorzale moczyl, by sie z
niego jakas zaraza (francy jeszcze nie bylo) na swiat nie dostala. Niektórzy
bole brzucha poczuwali, jako, ze owa Ryfka wal w rece trzymajac brusem
krecila boroszno u piekarza, za dnia robiac na mace, a nocami za posciólke.
Oszustka, jak ci oni wsi Chazarowie wielka byla, bo i swoich do imentu
oszukiwala, swoja miesieczna dolegliwosc na krwiste mace przerabiajac z
braku niewiniatek...
Alisci jej wyglad szpetny - nos jak hak burlaków, siersc po niej bulana od
glów do rac, od rac do nóg, ta  pokryta byla...
Stalo sie pewnego czasu, ze zachodzil do niej cichcem rab chazarski, który
chwalac sie, iz od kaganów pochodzi, na darmoche liczyl. Kretacz to byl na
ichnich ksiegach w tutke pozwijanych kretactwa wyuczon, to i takiej
ciemnocie latwo do mózgowia trafil a i do poprzecznosci dopuszczon bez
zadnej oplaty zostal. Pozostawil ci jej tez pamiatke jej i jego ohydy. Gdy
onaz pamiatka swiat zobaczyla mac jej, sepleniac z braku zebów chwalila sie
temu i pokazujac przychówek: A co?! A co!, co brzmialo jak fatso, fatso. Tak
i nazwano ci ich po dnie dzisiejsze: fatso, w jiddisz: fatzo...

Tak wiec szukaj rodziny po Chazarach, pilnie im chuje przegladajac i po
Chazarkach w poprzecznosciach ich, a bacz, która kosmata od cyców az do
poprzecznosci wielce bedzie, zec ta ciotka twoja byc moze...

Data: 2010-07-21 23:09:44
Autor: krys
Jakie ręczniki?
medea wrote:

Jakiej firmy ręczniki mogliby¶cie polecić? Takich porz±dnych z grubej
bawełnianej froty jako¶ nie widuję w sklepach.

Była¶ w IKEA? Kupiłam tam ręczniki z serii Saxan*, 100% bawełny, mięciutkie, milutkie. Jeden mam ponad rok, kilka nowych, wszystkie s± bez zmian. Pierwsze pranie puszcza farbę, ale na szczęscie inne ręczniki nie przyjmuj±. To chyba najtańsza seria, ale widziałam też droższe, pewnie co¶ wybierzesz.

http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/30128243

J.

Data: 2010-07-21 23:29:43
Autor: medea
Jakie ręczniki?
krys pisze:
medea wrote:

[...]

No tak, o Ikei nie pomy¶lałam. Ale to farbowanie w praniu trochę mnie zniechęca...

Ewa

Data: 2010-07-22 07:37:19
Autor: Bbjk
Jakie ręczniki?
medea pisze:

No tak, o Ikei nie pomy¶lałam. Ale to farbowanie w praniu trochę mnie zniechęca...

Potwierdzam Ikeę. Kup białe, to nie zafarbuj±, najwyżej pomy¶li kto¶, że zwinięte z hotelu ;) A serio, mamy z Ikei i jest ok. Z polskich firm (chyba) polecam Martex (tak jest na metce), grube, mięsiste,doskonale wchłaniaj± i maj± ładne, stanowcze, ciekawe, choć nie jaskrawe kolory. Spojrzałam do łazienki na ulubione, choć stare - maj± na metce "made in Turkey", a kupowane były chyba wła¶nie w Ikei, te na pewno nie farbuj±.
Bardzo dobre, choć maj± wyższe ceny, s± w Zara Home. Je¶li chcesz skromniejsze, to Ikea, je¶li bardziej reprezentacyjne - Zara.
--
Basia

Data: 2010-07-22 18:39:51
Autor: krys
Jakie ręczniki?
medea wrote:

No tak, o Ikei nie pomy¶lałam. Ale to farbowanie w praniu trochę mnie
zniechęca...

Pierwsze pranie wygl±da okropnie, ale ręcznikom nic się nie dzieje. Prałam pomarańczowe z żołtymi i zielone z niebieskimi - nie ma żadnych przebarwień.
J.

Data: 2010-07-22 05:49:03
Autor: Panslavista
Jakie ręczniki?

"medea" <XXXX@poczta.fm> wrote in message news:4c475eb1$0$2607$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Witaj!

http://www.megazakupy.eu/RECZNIKI_FROTTE-k54-0-- default.html
http://www.andropol.pl/pl/35/strona/1/97/
http://www.albaw.pl/reczniki.php
http://www.frotex.com.pl/oferta.html
http://www.tekstylia.pl/content.php?site=katalog&action=katalog_kryteria

Data: 2010-07-22 07:40:13
Autor: Druid29
Jakie ręczniki?

Użytkownik "medea" <XXXX@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:4c475eb1$0$2607$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bardzo grube ręczniki wcale nie oznaczaj± dobrej jako¶ci, miałem takie piękne i efektowne, nadaj±ce się tylko do ogl±dania.
Za to bardzo dobre i eleganckie ręczniki mam kupione miesi±c temu w Eurofiranach (niestety nie widzę ich na stronie internetowej). Nie trzeba było kilka razy prać aby osi±gnęły odpowiedni± chłonno¶ć.
http://www.eurofirany.com.pl/reczniki.html

Niezły wybór ręczników widziałem w sklepach sieci Home&You
http://www.home-you.com/?go=cat&rname=lazienka&gid=25

Pozdrawiam,
Druid29

Data: 2010-07-22 20:19:55
Autor: annikka
Jakie ręczniki?
[...]

Grube i mięsiste ręczniki ma Jack Towell. Mam kilka w tym wzorze: http://www.frote.pl/pl/lazienka/reczniki/49-rczniki-1003 w intensywnym pomarańczowym kolorze i to moje ulubione. Sklep on-line niestety nie działa, swoje dostałam w prezencie, a były kupowane w miejscowej hurtowni.

A.

Data: 2010-07-23 13:23:30
Autor: medea
Jakie ręczniki?
medea pisze:
[...]

Wszystkim dziękuję za podpowiedzi. :) Ikeę mam na drugim końcu miasta, więc  najpierw przejrzę wszystkie podsunięte linki, może co¶ wybiorę. Je¶li nie, to zaryzykuję z ręcznikami z Ikei.

Ewa

Data: 2013-12-26 07:42:44
Autor: jan.fecko
Jakie ręczniki?
W dniu ¶roda, 21 lipca 2010 22:55:14 UTC+2 użytkownik medea napisał:
[...]

proponuję ręczniki z gramatury 700, np http://www.advertex.pl/recznik-delux
grubszych ręczników jeszcze nie spotkałem

Data: 2013-12-26 19:49:58
Autor: masti
Jakie ręczniki?
Dnia pięknego Thu, 26 Dec 2013 07:42:44 -0800 osobnik zwany jan.fecko
napisał:
grubszych ręczników jeszcze nie
spotkałem

podobnie jak głupszych spamerów

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-27 00:46:30
Autor: Ikselka
Jakie ręczniki?
Dnia Thu, 26 Dec 2013 07:42:44 -0800 (PST), jan.fecko@advertex.pl
napisał(a):

W dniu środa, 21 lipca 2010 22:55:14 UTC+2 użytkownik medea napisał:
Jakiej firmy ręczniki moglibyście polecić? Takich porządnych z grubej bawełnianej froty jakoś nie widuję w sklepach. Może gdzieś w internecie ktoś kupował i mógłby podpowiedzieć? Natknęłam się raz na jakąś stronę w brazylijskimi ręcznikami, ale były dosyć drogie, a poza tym - czy w Polsce nie produkuje się już ręczników?

Ewa

proponuję ręczniki z gramatury 700, np http://www.advertex.pl/recznik-delux
grubszych ręczników jeszcze nie spotkałem

Przypadkiem zajrzałam tutaj - i dzięki za wiadomość, chętnie skorzystam z
oferty.
--
XL
"Przypadek – to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

Data: 2013-12-27 14:06:56
Autor: adam
Jakie ręczniki?
Przypadkiem zajrzałam tutaj - i dzięki za wiadomość, chętnie skorzystam z
oferty.

Można znaleźć lepsze i dużo tańsze

Data: 2013-12-28 01:17:18
Autor: JBP
Jakie ręczniki?
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ncpykka4f4kj.j6efpzjcyuhi$.dlg40tude.net...
[...]

Od końca:
- ręczniki o gramaturze 700g/m2 są bardzo grube, gęste i zazwyczaj stosowane jako tzw.dywaniki łazienkowe, do położenia na podłodze, co by bose i mokre stopy miały wygodnie i ciepło wychodząc z wanny czy spod prysznica. Przy okazji osuszają się.
- do wycierania ciała stosuje się ręczniki o maksymalnej gramaturze 500-550-600. Mała uwaga - dla niektórych osób sześćsetka (polska czy egipska) może również być zbyt gruba / ciężka / nieporęczna.
- polskim producentem (IMO chyba najlepszym) są zaklady Zwoltex. Wystarczy nazwę wrzucić w Google. Mają sklep internetowy i sporą ofertę.

Dobrych zakupĂłw ĹĽyczÄ™ :)
Pozdrawiam,
JBP

Data: 2013-12-28 02:29:59
Autor: Ikselka
Jakie ręczniki?
Dnia Sat, 28 Dec 2013 01:17:18 +0100, JBP napisał(a):

[...]

Lubię się wycierać jak najgrubszymi ręcznikami, i to koniecznie z
obustronnie gęsto pętelkowanego frotte, ponieważ nie zamieniają się po
kilku sekundach w mokre, wiotkie ścierki.

Data: 2013-12-28 10:11:08
Autor: adam
Jakie ręczniki?
[...]
okazji osuszajÄ… siÄ™.
- do wycierania ciała stosuje się ręczniki o maksymalnej gramaturze
500-550-600.
(...)
Lubię się wycierać jak najgrubszymi ręcznikami, i to koniecznie z
obustronnie gęsto pętelkowanego frotte, ponieważ nie zamieniają się po
kilku sekundach w mokre, wiotkie ścierki.

No dla Ciebie jest to właściwa oferta. Ja podobnie jak JBP wolę cienki, chłonny ręcznik. Owszem, robi się mokry po wytarciu, ale nadal jest ręcznikiem, a nie szmatą, za to szybko wysycha.

Na marginesie, ręczniki o które poleca JBP w przeważającej ilości są tureckie, niestety ccc (cena czyni cuda).

Data: 2013-12-28 12:36:15
Autor: Ikselka
Jakie ręczniki?
Dnia Sat, 28 Dec 2013 10:11:08 +0100, adam napisał(a):

No dla Ciebie jest to właściwa oferta. Ja podobnie jak JBP wolę cienki, chłonny ręcznik. Owszem, robi się mokry po wytarciu, ale nadal jest ręcznikiem, a nie szmatą, za to szybko wysycha.

TDla mnie zaletÄ… grubych jest to, ĹĽe nigdy nie sÄ… przemoczone - podczas
korzystania moczą się jedynie końce ich "pętelek" a nie osnowa w której one
są umocowane i taka jest własnie idea dobrego ręcznika: zwiększona
"pętelkami" powierzchnia chłonna, ale i równocześnie zwiększona
powierzchnia parowania - dlatego teĹĽ, wbrew pozorom, szybko wysychajÄ…. Poza
tym mam dobre grzanie i wentylacjÄ™ w Ĺ‚azience :-)

Na marginesie, ręczniki o które poleca JBP w przeważającej ilości są tureckie, niestety ccc (cena czyni cuda).

JBP poleca ręczniki ZWOLTEXu, więc... jakie tureckie?

Data: 2013-12-28 17:16:46
Autor: adam
Jakie ręczniki?
JBP poleca ręczniki ZWOLTEXu, więc... jakie tureckie?

wiele rzeczy jest produkowane na Bliskim i Dalekim Wschodzie i znaczone innÄ… markÄ….

Data: 2013-12-28 17:38:51
Autor: Ikselka
Jakie ręczniki?
Dnia Sat, 28 Dec 2013 17:16:46 +0100, adam napisał(a):

JBP poleca ręczniki ZWOLTEXu, więc... jakie tureckie?

wiele rzeczy jest produkowane na Bliskim i Dalekim Wschodzie i znaczone innÄ… markÄ….

I one własnie takie są? - raczej ta bawełna w nich. Poza tym nie ma dla
mnie znaczenia, gdzie co jest produkowane, jeśli ma walory i jakość, które
mi odpowiadają. Bo na polską bawełnę (jako surowiec) to ja naprawdę nie
liczÄ™ ;-PPP

Data: 2013-12-28 18:34:08
Autor: adam
Jakie ręczniki?
[...]

napisałem tylko, że większość zwoltexowskich ręczników pochodzi z Turcji, i nic więcej.

Data: 2013-12-28 18:41:31
Autor: Ikselka
Jakie ręczniki?
Dnia Sat, 28 Dec 2013 18:34:08 +0100, adam napisał(a):

[...]

No dobrze, ale czy to znaczy, ze są złe?

Data: 2013-12-28 19:01:21
Autor: adam
Jakie ręczniki?
No dobrze, ale czy to znaczy, ze są złe?

Nie mogÄ™...  ani dobre, ani zĹ‚e. NapisaĹ‚em to na marginesie, jako informacjÄ™. Kropka.

Data: 2013-12-28 20:51:38
Autor: JBP
Jakie ręczniki?
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6eu0xo132ppw.a4anl4420fbj$.dlg40tude.net...
[...]

Wiesz Ikselko, kiedy człowiek poświęci ładnych parę lat życia określonemu tematowi, to nie chce mu się brać udziału w tego typu przepychance słownej, jaka tutaj się zaczyna rozwijać.
Ale jeszcze teraz napiszę. Wyłącznie z sympatii do Ciebie ;)
1. Ręczniki nie dzielą się na dobre egipskie, gorsze polskie i złe tureckie. Ręczniki produkowane z bawełny długowłoknistej (poch. Egipt i _Turcja_ ) będą doskonałe bez względu na kraj produkcji przędzy i tkania, o ile zachowane zostaną okreslone reżimy technologiczne, ukierunkowane na otrzymanie wyrobu wysokiej jakości. Z bawełny amerykanskiej, która jest w przeważającej mierze krótkowłoknista, podobnie jak bawełna z byłych republik ZSRR, nie da się wyprodukować luksusowego ręcznika.
Wymieniana tutaj Turcja posiada mozliwości produkcji doskonałych ręczników, o ile jej fabryki zechcą takie produkować (a czasami chcą), ludzie nie sknocą roboty, właściciele nie zaoszczędzą, itd.itp. Podobnie Egipt. (Po coś w końcu latami m.in.polscy inżynierowie włokiennicy do tych krajów jeździli).

2. Dla porzÄ…dku informujÄ™, ĹĽe nie posiadam i nie uĹĽywam rÄ™cznikĂłw cieĹ„szych (czyli np.o gramaturze 380-450) i proszÄ™ takich wnioskĂłw nie wyciÄ…gać z mojego poprzedniego postu, bo nie ma ĹĽadnych podstaw.  Mam natomiast bardzo dobre grube rÄ™czniki polskiej produkcji, jak rĂłwnieĹĽ komplety grubych rÄ™cznikĂłw egipskich. Oryginalnych, z atestem.

3. Nie mogę ręczyć za Zwoltex, bo to nie moje zakłady, ale IMO głupotą byłoby, żeby producent z wieloletnią tradycją, własnym parkiem maszynowym, eksportujący dekadami swoje ręczniki w dużych ilościach do wielu krajów świata (również za ocean), zajął się pośrednictwem w handlu miernymi jakościowo ręcznikami z Turcji. Szkoda na to marki firmowej. Może udostępnił Turkom jakąś linię produkcyjną, ale raczej nie własną nazwę.

Znając Ciebie jako tako z netu, zdaję sobie sprawę, że posiadasz rozeznanie w temacie i żadne wykłady Ci nie są potrzebne.
W tym wypadku wyciągnięcie z archiwum zapytania Medei z 2010 roku i podanie adresu sklepu było typowym spamem. Brawa za trud i przedsiębiorczość, ale nic więcej.
Lepiej napisz o przygotowaniach domowych do Sylwestra - ewentualnie na innÄ… grupÄ™ :)

Pozdrawiam,
JBP

Data: 2013-12-28 22:21:42
Autor: Ikselka
Jakie ręczniki?
Dnia Sat, 28 Dec 2013 20:51:38 +0100, JBP napisał(a):

Wiesz Ikselko, kiedy człowiek poświęci ładnych parę lat życia określonemu tematowi, to nie chce mu się brać udziału w tego typu przepychance słownej, jaka tutaj się zaczyna rozwijać.

Nie widzę tutaj żadnej przepychanki słownej, zaistniała wymiana zdań ma na
celu uściślenie opinii o ZWOLTEXie rzuconej ot tak przez kogoś, dociekanie
jej podstaw.
Mam zwyczaj dowiadywać się jak najwięcej o czymś, co mnie ciekawi, tak jest
i tym razem, stÄ…d moje pytania.
[...]

Owszem, własnie dlatego że jeździli, zdziwiła mnie opinia, że polskie
zakłady włokiennicze handlują nie swoimi wyrobami, tu: tureckimi. A że
wszystko dziś jest możliwe, stąd moja ciekawość, nic innego tylko
ciekawość. Nie przepychanka.
Bo ze polscy inżynierowie cukrownicy wiele lat jeździli w świat budować
najlepsze cukrownie, po czym u nas obecnie z sześćdziesięciu kilku zostały
4 czy 6, też już mnie nie dziwi. Że zlikwidowano Bielską Wełnę, też, bo
zapewne dlatego nie można obecnie kupić wełny "setki" na garnitur, tylko
jakieĹ› badziewne oszustwa pod tÄ… nazwÄ… (producenci majÄ… mnie za durnÄ… czy
co?). Ze toruńska "Elana" została wchłonięta, co równało się likwidacji w
czambuł, też mnie nie dziwi.
To i te ręczniki tureckie zamiast polskich - w sumie już też.
(...) W tym wypadku wyciągnięcie z archiwum zapytania Medei z 2010 roku i podanie adresu sklepu było typowym spamem.

Może dla niektórych, ale dla mnie temat wciaż aktualny i myślę, ze dla
wielu osób aktualny bądź nowy, więc warto czasem wygrzebać taki post, żeby
sie może czegoś nowego a przydatnego dowiedzieć.
Ręczniki wszak wieczne nie są i się niszczą, a kupić naprawde dobry ręcznik
graniczy z cudem. Podobnie jak i dobre buty czy wełnę.

Lepiej napisz o przygotowaniach domowych do Sylwestra - ewentualnie na innÄ… grupÄ™ :)

Cóż, na Sylwestra mam w domu za sprawą córki 20-ro młodych ludzi z daleka,
trza to wszystko nakarmić i napoić, czyż nie? Jakieś tam śmieci mają sobie
przywieźć, ale ciepłe domowe jedzonko to już moja inicjatywa, przecież nie
pozwolę im tylko na tych kupnych śmieciach spędzać Sylwestra. Zatem będę w
swoim ĹĽywiole, odpocznÄ™ po Nowym Roku albo wcale :-)