Jakie ręczniki?

Data: 2010-07-22 07:40:13
Autor: Druid29
Jakie ręczniki?

Użytkownik "medea" <XXXX@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c475eb1$0$2607$65785112news.neostrada.pl...
Jakiej firmy ręczniki moglibyście polecić? Takich porządnych z grubej bawełnianej froty jakoś nie widuję w sklepach. Może gdzieś w internecie ktoś kupował i mógłby podpowiedzieć? Natknęłam się raz na jakąś stronę w brazylijskimi ręcznikami, ale były dosyć drogie, a poza tym - czy w Polsce nie produkuje się już ręczników?

Bardzo grube ręczniki wcale nie oznaczają dobrej jakości, miałem takie piękne i efektowne, nadające się tylko do oglądania.
Za to bardzo dobre i eleganckie ręczniki mam kupione miesiąc temu w Eurofiranach (niestety nie widzę ich na stronie internetowej). Nie trzeba było kilka razy prać aby osiągnęły odpowiednią chłonność.
http://www.eurofirany.com.pl/reczniki.html

Niezły wybór ręczników widziałem w sklepach sieci Home&You
http://www.home-you.com/?go=cat&rname=lazienka&gid=25

Pozdrawiam,
Druid29

Jakie ręczniki?