Jakie ręczniki?

Data: 2010-07-23 13:23:30
Autor: medea
Jakie ręczniki?
medea pisze:
Jakiej firmy ręczniki moglibyście polecić? Takich porządnych z grubej bawełnianej froty jakoś nie widuję w sklepach. Może gdzieś w internecie ktoś kupował i mógłby podpowiedzieć? Natknęłam się raz na jakąś stronę w brazylijskimi ręcznikami, ale były dosyć drogie, a poza tym - czy w Polsce nie produkuje się już ręczników?

Wszystkim dziękuję za podpowiedzi. :) Ikeę mam na drugim końcu miasta, więc  najpierw przejrzę wszystkie podsunięte linki, może coś wybiorę. Jeśli nie, to zaryzykuję z ręcznikami z Ikei.

Ewa

Jakie ręczniki?