Jakie rękawiczki na zimę?

Data: 2009-10-17 18:42:49
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Jakie rękawiczki na zimę?
Idzie zima, szykuj rękawiczki. :( Co ciepłego polecacie? Tylko proszę bez żadnych wynalazków na Włoskie Zimy (c), miałem takie jedne Nalini i nigdy więcej. Najlepiej gdyby dało się przymierzyć gdzie¶ w Krakowie.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-17 10:06:58
Autor: Marek
Jakie rękawiczki na zimę?
Najlepsze s± chyba lekko dopasowane turystyczne rękawice z której¶ z
dzianin z membran± (Windstopper itp.), z dodatkowym wzmocnieniem po
wewnętrznej stronie dłoni. W sklepach outdoorowych przed zim± pojawia
się spory wybór.
Jako specjaln± opcję proponuję rozważyć nurkowe neopreny :). Kupiłem
takie co¶ na jesień i zimę do machania pagajem w kanadyjce (neopren
2,5 mm), ale sprawdziło się już także na rowerze przy silnym i zimnym
deszczu. A zimy w naszym kraju robi± się raczej deszczowe niż ¶nieżne.
No i ten chwyt gekkona - kierownica tkwi w łapach jak przyklejona ;).
Na bardzo zimne dni idealne byłyby rękawice trójpalczaste (2+2+1). Nie
wiem czy kto¶ szyje takie modele, ale samoróbka sprawdzała się
¶wietnie (dopóki nie poległa), bo palce grzały się nawzajem, a
kontrola nad manetkami i dĽwigniami hamulców nic nie straciła.

--
Marek

Data: 2009-10-17 17:36:31
Autor: Jan Srzednicki
Jakie rękawiczki na zimę?
On 2009-10-17, Marek wrote:
Najlepsze są chyba lekko dopasowane turystyczne rękawice z którejś z
dzianin z membranÄ… (Windstopper itp.), z dodatkowym wzmocnieniem po
wewnętrznej stronie dłoni. W sklepach outdoorowych przed zimą pojawia
siÄ™ spory wybĂłr.
Jako specjalną opcję proponuję rozważyć nurkowe neopreny :). Kupiłem
takie coś na jesień i zimę do machania pagajem w kanadyjce (neopren
2,5 mm), ale sprawdziło się już także na rowerze przy silnym i zimnym
deszczu. A zimy w naszym kraju robią się raczej deszczowe niż śnieżne.
No i ten chwyt gekkona - kierownica tkwi w Ĺ‚apach jak przyklejona ;).
Na bardzo zimne dni idealne byłyby rękawice trójpalczaste (2+2+1). Nie
wiem czy ktoś szyje takie modele, ale samoróbka sprawdzała się
świetnie (dopóki nie poległa), bo palce grzały się nawzajem, a
kontrola nad manetkami i dźwigniami hamulców nic nie straciła.

To się podłączam - robi ktoś takie naprawdę ciepłe i fajne dwupalczaki?

Data: 2009-10-17 20:10:41
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Jakie rękawiczki na zimę?

To się podł±czam - robi kto¶ takie naprawdę ciepłe i fajne dwupalczaki?

Na dwupalczaki też bym się pisał.

Data: 2009-10-18 14:47:12
Autor: KuFeL
Jakie rękawiczki na zimę?
Kuba "inimicus" Stasiak pisze:
To się podł±czam - robi kto¶ takie naprawdę ciepłe i fajne dwupalczaki?

Na dwupalczaki też bym się pisał.
znalazlem sklep w niemczech obslugujacy takze PL:
http://www.bobshop.de/pl-oxid/Marki/Pearl-Izumi/Maenner/R-kawiczki-kolarskie/Lato/R-kawiczki-kolarskie-Pearl-Izumi-P-R-O-Lobster-czarne.html?listtype=search&searchparam=lobster
rzeczone dwu palczaki kosztuja 45 EUR. Przesylka 9,95 EUR. Gdyby zrzucic sie w kilka osob, to moze da sie cos utargowac.

wiecej w sieci nie znalazlem.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-10-18 13:03:55
Autor: Jan Srzednicki
Jakie rękawiczki na zimę?
On 2009-10-18, KuFeL wrote:
[...]

Tnij linki na litość!

Raczej ogĂłlnie chodzi o te:

http://42.pl/u/1Qs9

rzeczone dwu palczaki kosztuja 45 EUR. Przesylka 9,95 EUR. Gdyby zrzucic sie w kilka osob, to moze da sie cos utargowac.

wiecej w sieci nie znalazlem.

To kto chętny? :)

Data: 2009-10-18 14:49:01
Autor: KuFeL
Jakie rękawiczki na zimę?
Kuba "inimicus" Stasiak pisze:
To się podł±czam - robi kto¶ takie naprawdę ciepłe i fajne dwupalczaki?

Na dwupalczaki też bym się pisał.
z drugiej strony pytanie jakie musza byc warunki zeby sie w takich nie przegrzac. Wczoraj wieczorem w Wawie bylo 5'C. Przejechalem 30 km w standardowych rekawiczkach rowerowych z obcietymi palcami a dlonie przez cala jazde (1,5) godziny byly cieple.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-10-17 19:20:05
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Jakie rękawiczki na zimę?
Dnia 17.10.2009 19:06 użytkownik Marek napisał :
[...]

Kolega kiedy¶ kupił 2+2+1 i bardzo chwalił, niestety nie mogę teraz nic takiego znaleĽć.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-17 13:29:29
Autor: Lukasz Rakoczy
Jakie rękawiczki na zimę?
Kolega kiedy¶ kupił 2+2+1 i bardzo chwalił, niestety nie mogę teraz nic
takiego znaleĽć.

http://www.tinyurl.pl?WgFksNEG - nie testowałem, więc nie potrafię
powiedzieć jak się sprawdzaj±. Mierzyłem je kiedy¶, ale wybrałem BBB
WEATHERPROOF II (z tych jestem zadowolony, chociaż przy -18 to chyba
we wszystkim prędzej, czy póĽniej będzie zimno). Te trójpalczaste
sprawiały całkiem dobre wrażenie, ale trochę obawiałem się obsługi
manetek w czym¶ takim.

Data: 2009-10-18 09:26:30
Autor: Solar
Jakie rękawiczki na zimę?
Lukasz Rakoczy pisze:

powiedzieć jak się sprawdzaj±. Mierzyłem je kiedy¶, ale wybrałem BBB
WEATHERPROOF II (z tych jestem zadowolony, chociaż przy -18 to chyba

Też mam Weatherproof, ale I. Daj± radę.
Poza tym, pod nie, albo pod Biemme WS wkładam czasami zwykłe włóczkowe rękawiczki za 5 zł. I w takiej kombinacji nigdy ręka mi nie zmarzła. Tyle, że zewnętrzna rękawiczka musi być ciut luĽniejsza.

"Kto obcuje z kobietami, narażony jest na skalanie swojego ducha, tak samo, jak ten, co idzie przez ogień, narażony jest na poparzenie stóp."
                                               ¶w. Franciszek z Asyżu

Data: 2009-10-17 17:54:21
Autor: Jan Srzednicki
Jakie rękawiczki na zimę?
On 2009-10-17, Mikołaj "Miki" Menke wrote:
[...]

Kolega kiedyś kupił 2+2+1 i bardzo chwalił, niestety nie mogę teraz nic takiego znaleźć.

Na stronie Pearl Izumi niby faktycznie sÄ…:

http://www.pearlizumi.com/product.php?mode=view&pc_id=50&product_id=1455044&outlet=

Ale nikt w Polsce siÄ™ nie przyznaje...

Data: 2009-10-17 19:29:14
Autor: ...::QRT::...
Jakie rękawiczki na zimę?
Dnia Sat, 17 Oct 2009 10:06:58 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

Na bardzo zimne dni idealne byłyby rękawice trójpalczaste (2+2+1). Nie
wiem czy kto¶ szyje takie modele,

szyje albo szył. Mam takie peral izumi. Masakra :) Przy lekko minusowych
temperaturach można sie jescze spocić w dłonie. Na plusie to już w ogóle
nie ma sensu ich zakładać. Nie maj± membrany ale zasadniczo jako przeznaczone na zimę jej nie
potrzebuj±.

Data: 2009-10-19 13:57:55
Autor: Bartosz
Jakie rękawiczki na zimę?
[...]

-- -- -- --

Dokładnie. Ja kupiłem dwa sezony temu rękawiczki enigmatycznie nazwane Online z membran± DryPlus Wind Procetor w Intersporcie i do tej pory spisuj± się bardzo dobrze. Używam ich zarówno na rower jak i podczas wypadów w góry. Koszt to ~50 zł

Bartek

Data: 2009-10-17 18:58:54
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Jakie rękawiczki na zimę?
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
Idzie zima, szykuj rękawiczki. :( Co ciepłego polecacie? Tylko proszę bez żadnych wynalazków na Włoskie Zimy (c), miałem takie jedne Nalini i nigdy więcej. Najlepiej gdyby dało się przymierzyć gdzie¶ w Krakowie.

Przetestowałem kilka różnych rowerowych wynalazków rękawiczkowych. Dobre s± do -5 stopni. Poniżej zakładam kupione w Nowym Targu grube rękawice narciarskie z goretexu. Do -15 -20 jest super :-) Przy tak ujemnych temperaturach
kończy się jazda wyczynowa więc nieznaczne utrudnienia w obsłudze przerzutek nie maja znaczenia. Ciepło "iber alles" czy jako¶ tak :-)

Seco

Data: 2009-10-17 19:13:43
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Jakie rękawiczki na zimę?
Dnia 17.10.2009 18:58 użytkownik Bartosz 'Seco' Suchecki napisał :
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

Interesuje mnie co¶ co wytrzyma max do -10 st. C, przy niższych temperaturach nie będę wychodzić. My¶lę, że najczę¶ciej będ± używane w zakresie od -5 do +5 st. C.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-17 10:28:10
Autor: Konik
Jakie rękawiczki na zimę?
Ja mam rękawice Polednik Thermo i na temperatury, które ostatnio
panuj± s± odpowiednie. Kupiłem je na mikesport, ale widzę, że już ich
nie ma w ofercie, kosztowały circa 70 zł.

Data: 2009-10-17 21:44:54
Autor: #:-) gps
Jakie rękawiczki na zimę?
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
Idzie zima, szykuj rękawiczki. :( Co ciepłego polecacie? Tylko proszę bez żadnych wynalazków na Włoskie Zimy (c), miałem takie jedne Nalini i nigdy więcej. Najlepiej gdyby dało się przymierzyć gdzie¶ w Krakowie.

Ja zaznałem szczę¶cia tylko w materiale THINSULATE. Niestety zgubiłem jedn± rękawiczkę i do dzi¶ dnia rozpaczam...

na Allegro znajdziesz różne propozycje

#:-)
gps

Data: 2009-10-18 02:19:27
Autor: ±ćęłń󶼿
Jakie rękawiczki na zimę?
Proponuję wizytę w najbliższej Castoramie i zakup rękawiczek roboczych, czerwono-czarnych za 22,98 zł.
Zrobione znacznie porz±dniej niż para Specialized za ponad stówę.
JaC

-- -- -

Data: 2009-10-18 06:04:04
Autor: Leszek Sałamacha[LUB]
Jakie rękawiczki na zimę?
Ja mam co¶ takiego i jestem zadowolony. Parę lat temu wytrzymałem
w nich nawet kilkadziesi±t minut jazdy przy -25 stopni.
http://www.kanfor.pl/site/index.php?menu=m4&m=showprod&id=44&lang=pl#

Data: 2009-10-18 16:07:39
Autor: Solar
Jakie rękawiczki na zimę?
Leszek Sałamacha[LUB] pisze:
Ja mam co¶ takiego i jestem zadowolony. Parę lat temu wytrzymałem
w nich nawet kilkadziesi±t minut jazdy przy -25 stopni.
http://www.kanfor.pl/site/index.php?menu=m4&m=showprod&id=44&lang=pl#

Hmm
Mam jakie¶ takie: Kanfora, z Windbloc'a, wygl±daj±ce tak samo - używam ich cywilnie i jest mi w nich chłodno już koło 0C.

Beatyfikowani zatłoczyli już niebo. Nie warto tam i¶ć.

Data: 2009-10-18 14:49:39
Autor: Leszek Sałamacha[LUB]
Jakie rękawiczki na zimę?
On 18 PaĹş, 16:07, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Leszek Sałamacha[LUB] pisze:

> Ja mam coś takiego i jestem zadowolony. Parę lat temu wytrzymałem
> w nich nawet kilkadziesiÄ…t minut jazdy przy -25 stopni.
>http://www.kanfor.pl/site/index.php?menu=m4&m=showprod&id=44〈=pl#

Hmm
Mam jakieĹ› takie: Kanfora, z Windbloc'a, wyglÄ…dajÄ…ce tak samo - uĹĽywam
ich cywilnie i jest mi w nich chłodno już koło 0C.

--
Solar            www.solar.blurp.org             GG 1834424

Beatyfikowani zatłoczyli już niebo. Nie warto tam iść..

Dziwne - albo są jakieś inne, albo strasznie marzniesz w ręce.

Data: 2009-10-18 14:27:55
Autor: KuFeL
Jakie rękawiczki na zimę?
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
Idzie zima, szykuj rękawiczki. :( Co ciepłego polecacie? Tylko proszę bez żadnych wynalazków na Włoskie Zimy (c), miałem takie jedne Nalini i nigdy więcej. Najlepiej gdyby dało się przymierzyć gdzie¶ w Krakowie.

cos takiego trafilem w sieci. Prawie jak...
http://www.salomon.com/pl/#/clothing/clothing/gloves/nordic-touring-lobster-w-s-2009

Pzdr,
KuFeL