Jakie słuchawki bezprzewodowe z mikrofone m?

Data: 2010-12-17 11:04:26
Autor: Marek
Jakie słuchawki bezprzewodowe z mikrofone m?
Witam,

Niedawno wyszastałem forsę na g... choć planowałem na słuchawki wyglądające tak jak te:

http://allegro.pl/k67-sluchawki-bezprzewodowe-5w1-radio-mikrofon-hit-i1355619079.html

choć w sklepie były ze 2x droższe.

Po każdym włączeniu muszę je stroić do częstotliwości stacji bazowej. Do tego algorytm takiego strojenia jest zupełnie niejasny. Czynność zajmuje mi z 10 minut. Instrukcja przetłumaczona na j. polski chyba przez translatora albo kogoś w transie po dragach - niczego nie można zrozumieć. Chcę je wyp... i kupić nowe.

Chciałbym słuchawki nauszne najlepiej typu zamkniętego. Bez żadnego kabla i z mikrofonem w nich a nie walającym się gdzieś tam. Mikrofon po pół roku używania nie ma odpadać od słuchawek lub bezwładnie zwisać. Słuchawki po włączeniu mają być gotowe do rozmowy. Czy istnieją słuchawki, które spełnią moje oczekiwania? A może mam wygórowane wymagania?

Jeszcze jedno: po zakończeniu rozmowy na Skypie chciałbym aby głos wracał na głośniki komputera. Lub może inaczej: aby rozmowy nie było słychać w głośnikach. Chyba w Skypie da się to ustawić ale pewności nie mam. W tej chwili radzę sobie tak, że odłączam stację bazową od panelu frontowego audio i dźwięk mi się przełącza. Trochę to niewygodne ale ujdzie. Jeśli da się lepiej to osiągnąć, to byłoby idealnie.

Data: 2010-12-17 19:37:15
Autor: VSS
Jakie słuchawki bezprzewodowe z mikrofonem?
W wiadomo¶ci:iefcjk$3n2$1@news.net.icm.edu.pl,
Marek <brak@email.com> nastukał:
Witam,

Niedawno wyszastałem forsę na g... choć planowałem na słuchawki
wygl±daj±ce tak jak te:

http://allegro.pl/k67-sluchawki-bezprzewodowe-5w1-radio-mikrofon-hit-i1355619079.html

choć w sklepie były ze 2x droższe.

ja mam takie:

http://www.plantronics.com/north_america/en_US/products/cat1150057/cat5420035/prod29780013

ale to będziesz musiał kilka stówek wyskoczyć., uzywam ich do kompa, telewizora i telefonu. dĽwięk ekstra, obsługa bezproblemowa.

--
VSS

Data: 2010-12-22 10:36:27
Autor: Marek
W dniu 2010-12-17 19:37, VSS pisze:

[...]

O wła¶nie, o co¶ takiego mi chodzi. Problem w tym, że to już chyba nie produkowany model. Ani na Allegro ani na Ceneo nie ma ofert. :-(

Jakie słuchawki bezprzewodowe z mikrofone m?