Jakie są koszty exploatacji xenonów ?

Data: 2009-03-08 22:22:15
Autor: Tomasz Pyra
Jakie są koszty exploatacji xenonów ?
Olek pisze:
- Czy trzeba je wymieniać mp. co 2 lata czy dopiero jak sie wyświecą ?
- Jak na ogół długo wytrzymują, jeśli odp 2 w powyższym?
- Czy jeśli mam bi-xenony to koszty wzrosną 2x ?

Ile tak kosztują średniorocznie w aucie klasy premium np.Merc C ?

W pięcioletniej Vectrze jeszcze nic nie kosztują.
Myślę że spokojnie możesz założyć że koszty są pomijalne w porównaniu z kosztami paliwa czy olei.

Jakie są koszty exploatacji xenonów ?