Jakie są normy dla progówzwalniających?

Data: 2010-01-12 10:43:06
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Jakie są normy dla progówzwalniających?
Witam serdecznie.

Problem w tym, że tego się nie da przejechać 20. 10 to maks. Próg jest źle wyprofilowany...
No co Ty opowiadasz?!? Ja tam nigdy CR-V-ką nie zwalniałem na żadnych progach.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2010-01-12 11:35:41
Autor: J_K_K
Użytkownik <newsartmediaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:2fb9.00000352.4b4c442anewsgate.onet.pl...
Problem w tym, że tego się nie da przejechać 20. 10 to maks. Próg jest źle
wyprofilowany...
No co Ty opowiadasz?!? Ja tam nigdy CR-V-ką nie zwalniałem na żadnych progach.

I teraz masz inne auto ;-) ?

A co do progów - faktycznie, zdarzają się takie,
że nawet stosunkowo zawieszonym autem
jest obawa o przytarcie tłumikami.
(np. Astra F, G, H)

Pzdr

JKK

Data: 2010-01-13 09:33:43
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Jakie są normy dla progówzwalniających?
Witam ponownie.

I teraz masz inne auto ;-) ?
No mam. po 6 latach i 300kkm. mi zabrali i dali traktora. I po co? W CR-V nigdy
się nic nie zepsuło, a w traktorze jeszcze nie ma 50kkm. i już kontrolka silnika
zapala się i gaśnie bez przyczyny.
Buuu...