Jakie sa obecnie oplaty za przekerowania wewnatrz sieci?

Data: 2011-05-09 13:02:07
Autor: fReLuZ
Jakie sa obecnie oplaty za przekerowania wewnatrz sieci?
Jakie sa obecnie oplaty za przekerowania wewnatrz sieci?

Czyli mam aparta w Orange i ustawiam przekierowanie - gdy np. zajety do innego aparatu Orange?

Za free to jest czy niebardzo?

Data: 2011-05-09 13:04:52
Autor: SDD

Użytkownik "fReLuZ" <fredzik@ibt.com.pl> napisał w wiadomości news:iq8hja$7ag$1inews.gazeta.pl...

Czyli mam aparta w Orange i ustawiam przekierowanie - gdy np. zajety do innego aparatu Orange?

Za free to jest czy niebardzo?

Takie same, jakbys na ten numer dzwonil - a czasem gorzej, bo moze sie okazac, ze nie schodzi z pakietu

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-05-09 18:39:04
Autor: Użytkownik
Jakie sa obecnie oplaty za przekerowania wewnatrz sieci?
Czyli mam aparta w Orange i ustawiam przekierowanie - gdy np. zajety do innego aparatu Orange?

Za free to jest czy niebardzo?

W Orange płacisz jak za rozmowę z tego przekierowywanego na ten
który odbierasz. Można to wyraźnie zobaczyć w billingu.

Pozdrawiam

Data: 2011-05-09 21:35:14
Autor: tck
[...]

trzeba placic
kiedys sie zamykalo w ramach wykupionych bezplantych rozmow a teraz schodzi z abonamentu
przynajmniej w firmowych

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2011-05-09 21:44:34
Autor: UĹźytkownik
[...]

W Orange odlicza od darmowych minut w ramach abonamentu (jeśli się je jeszcze ma).

Pozdrawiam

Jakie sa obecnie oplaty za przekerowania wewnatrz sieci?