Jakie s± objawy uszkodzonego łożyska tylnego koła?

Data: 2010-04-10 20:20:06
Autor: Lewis
Jakie s± objawy uszkodzonego łożyska tylnego koła?
Użytkownik "trex" <maj.tomek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:01b81e60-a5df-42c7-890c-147f8988d6dev20g2000yqv.googlegroups.com...
hej, pytanie jak w temacie - jakie mog± być objawy uszkodzonego
łożyska tylnego koła?
Jad±c na 2oo czuję i słyszę jak z tyłu co¶ napier.... znaczy stuka i
wali... Pocz±tkowo my¶lałem, ze to łańcuch uderza o ramę - ale to nie
to.
Tomek

Kiedy¶ miałem takie objawy jak piszesz, wymieniłem łożyska koła i nadal waliło, okazało się ze to było łożysko zebatki, wymieniłem i jak ręk± odj±ł.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-04-10 20:37:18
Autor: Kuczu
Jakie są objawy uszkodzonego łożyska tylnego koła?
W dniu 2010-04-10 20:20, Lewis pisze:

Kiedyś miałem takie objawy jak piszesz, wymieniłem łożyska koła i nadal
waliło, okazało się ze to było łożysko zebatki, wymieniłem i jak ręką
odjÄ…Ĺ‚.

Mosz recht. Ale gdyby jeszcze watkotworca napisal o jaki motocykl chodzi to by bylo latwiej. Niektore enduraki na przyklad maja dodatkowa rolke chroniaca rame prze uderzeniami lancucha. Gdy rolka jest zuzyta to tez powoduje to dziwne dzwieki z napedu.
Ale i tak bym zaczal od lozyska zabieraka tylnej zebatki.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-04-10 20:51:28
Autor: Ivam
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hpqggv$anq$1@news.onet.pl...
Mosz recht. Ale gdyby jeszcze watkotworca napisal o jaki motocykl chodzi to by bylo latwiej.

BMW F650GS Twin (2008), przebieg 14.5 kkm - napisal to w odpowiedzi do mnie o godzinie 14:14

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-04-10 14:29:45
Autor: trex
> [...]
> to by bylo latwiej.

BMW F650GS Twin (2008), przebieg 14.5 kkm - napisal to w odpowiedzi do mnie

Łańcuch jest w porz±dku - zmierzyłem każde z ogniw :/ Wychodzi na to,
ze sprawdziłem wszystkie elementy eksploatacyjne. Moto jest na
gwarancji (do lipca 2010), wiec je¶li to lozysko zbieraka zebatki czy
kola - to licze na gwarancje.

Dzieki za pomoc

Tom

Data: 2010-04-11 10:36:58
Autor: AL
trex pisze:

BMW F650GS Twin (2008), przebieg 14.5 kkm -

Łańcuch jest w porz±dku - zmierzyłem każde z ogniw :/
W F800GS fabrycznie montowany był jaki¶ podły IRIS, powszechnie krytykowany przez użytkowników. Przy podobnym przebiegu zachodził± konieczno¶ć wymiany. Je¶li to samo jest w Twoim to masz odpowiedĽ.

--
AL F650 & DRZ400E

Jakie s± objawy uszkodzonego łożyska tylnego koła?