Jakie sa rodzaje poscieli i jaką kupic?

Data: 2010-04-19 12:15:51
Autor: misio
Jakie sa rodzaje poscieli i jaką kupic?
Witam
Jestem facetem który musi nagle poradzic sobie z samodzielnym prowadzeniem domu. I chciałem kupic nową pościel. Jakie sa teraz rodzaje poscieli tzn z jakich materiałów? Czy sa specjalne rodzaje poscieli na lato i zimę? Czy kazda posciel można prac? Jakie nazwy handlowe obowiazują? Na co zwrócić uwagę przy zakupie?

Data: 2010-04-20 08:39:46
Autor: Jackare
Użytkownik "misio" <a3619413@owlpic.com> napisał w wiadomości news:4bcc2d49$0$19174$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ja polecam kupić pościel wełnianą z runa merynosa australijskiego. Pościel dobrej firmy, zestaw taki żeby wełna była i od spodu (cieniutki materac lub prześcieradło wełniane) i od góry (kołdra). Poduszki jak kto woli, ja nie używam lub jeżeli już to tylko cienkie jaśki, ale też z wełny.
--
Jackare

Data: 2010-04-21 01:19:26
Autor: strach
"Jackare" <jackare@interia.pl> wrote in message news:hqjhi2$9da$1node1.news.atman.pl...
ja polecam kupić pościel wełnianą z runa merynosa australijskiego.

A dlaczego, jakie zalety?

Data: 2010-04-21 06:34:03
Autor: Marex
strach <strach3@gazeta.pl> napisał(a):
"Jackare" <jackare@interia.pl> wrote in message news:hqjhi2$9da$1node1.news.atman.pl...
> ja polecam kupić pościel wełnianą z runa merynosa australijskiego.

A dlaczego, jakie zalety?
    Posciel wełniana przepuszcza łatwiej parę wodną(ciało łatwiej oddycha),    wełny nie lubia roztocza,> nie jest alergiczna, jest lekka a doskonale utrzymuje ciepłotę ciała.    Pranie poscieli w zwykłej pralce odpada, bo ani kołdry ani przescieradła nie włozy sie do typowej pralki. Wiec albo pierzeMy w pralni chemicznie albo w praniu wodnym. Lub mozna prać ręcznie np. w wannie, brodziku zamaczajac, recznie wygniatajac >wyciskajac i suszenie w rozłozonej postaci.Przy praniu wodnym koniecznie dodaje sie Lanolinę.

Data: 2010-06-02 00:51:26
Autor: Bartłomiej Mrozek
On 17 Maj, 14:48, Jan Werbiński <j...@traalala.bez.mai.la> wrote:
Użytkownik "Marex" <marksv.SKA...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:hqm68r$q8s$1inews.gazeta.pl...

>   Pranie poscieli w zwykłej pralce odpada, bo ani kołdry ani przescieradła
> nie włozy sie do typowej pralki. Wiec albo pierzeMy w pralni chemicznie
> albo

Jaką Ty masz powierzchnię tej pościeli? Pół hektara?

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/

Gdzie kupić? http://poscielowo.pl - duży wybór, ciekawe ceny, porządna
obsługa:)

Data: 2010-06-02 11:46:40
Autor: Misiek

Użytkownik "Marex" <marksv.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hqm68r$q8s$1inews.gazeta.pl...
> [...]

A dlaczego, jakie zalety?

   Posciel wełniana przepuszcza łatwiej parę wodną(ciało łatwiej oddycha),
  wełny nie lubia roztocza,> nie jest alergiczna, (ciach)

A jak ktos ma alergie (uczulenie) na welne???
Welna tez jest alergenem, o tym zapominacie piszac ze nie jest alergiczna heh

Data: 2010-06-02 12:04:07
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c062878$0$17085$65785112news.neostrada.pl...
A jak ktos ma alergie (uczulenie) na welne???

To znaczy, że on i jego rodzice popełnili szereg błędów, za które pora odpokutować.

Welna tez jest alergenem, o tym zapominacie piszac ze nie jest alergiczna

Wszystko może być alergenem. Najlepiej nie być alergikiem.

Data: 2010-04-21 09:12:13
Autor: Jackare
Użytkownik "strach" <strach3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4bce36dc$0$19181$65785112news.neostrada.pl...
"Jackare" <jackare@interia.pl> wrote in message news:hqjhi2$9da$1node1.news.atman.pl...
ja polecam kupić pościel wełnianą z runa merynosa australijskiego.

A dlaczego, jakie zalety?

Zapewnia bardzo wysoki komfort spania - utrzymuje stałą temperaturę i zimą i latem. Nie ma efektu "zimnych nóg". Sama eliminuje roztocza, działa dobroczynnie na skórę dzięki wysokiej zawartości lanoliny (potarcie ręką dobrej pościeli wełnianej powoduje że ręka jest lekko tłusta).
Są trzy warunki "działania" tej pościeli:
- śpi się w samej pościeli bez żadnych poszew
- trzeba spać nago
- przy praniu naleńży stosować środki z wysoką zawartością lanoliny w celu jej uzupełnienia w wełnie.
Minus jest zasadniczo jeden- ciężko się ją pierze, ale za to robi się to stosunkowo rzadko, raz na 6-12 miesięcy bo pościel dzieki lanolinie sama się oczyszcza lub raczej nie przyjmuje brudu.
Mam taką pościel od ponad 10 lat i nie zamieniłbym jej na nic innego.
--
Jackare

Data: 2010-04-22 22:03:11
Autor: ąćęłńóśźż
Jakie sa rodzaje poscieli i jaką kupic?
Zadzwoń do jakiejś fajnej koleżanki, żeby Ci doradziła, One to uwielbiają :-)

-- -- -

Data: 2010-06-02 11:45:28
Autor: Misiek

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <antyspam@interia.pl> napisał w wiadomości news:hqqa08$jme$1news.net.icm.edu.pl...
Zadzwoń do jakiejś fajnej koleżanki, żeby Ci doradziła, One to uwielbiają :-)

I pomogla wyprobowac po zakupie :-))))

Data: 2010-06-16 15:56:10
Autor:
Jakie sa rodzaje poscieli i jaką kupic?
misio <a3619413@owlpic.com> napisał(a):
Witam
Jestem facetem który musi nagle poradzic sobie z samodzielnym prowadzeniem domu. I chciałem kupic nową pościel. Jakie sa teraz rodzaje poscieli tzn z jakich materiałów? Czy sa specjalne rodzaje poscieli na lato i zimę? Czy kazda posciel można prac? Jakie nazwy handlowe obowiazują? Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Rodzaje pościeli są bardz różne, wszystko zależy od tego, co kto lubi.Ja
nie lubię prasować, więc wybieram pościel z kory. Jedyna jej wada to, że nie jest zbyt miła na początku, dopiero po kilku praniach. Bardzo przyjemna jest pościel satynowa. Nie polecam kupować pościeli tanich, bo mają najczęściej sztuczne domieszki, a to jest nieprzyjemne. Kupuj tylko naturalne materiały.

--

Jakie sa rodzaje poscieli i jaką kupic?