Jakie sa szanse usuniecia slupa energetycznego

Data: 2010-06-04 05:55:02
Autor: gr
Jakie sa szanse usuniecia slupa energetycznego
On 4 Cze, 13:31, "Kris" <nictuni...@wp.pl> wrote:
dzialka ktora jest na sprzedaz posiada w zestawie slup energetyczny
doprowadzajacy
prad do wsi, od tego slupa po drodze do transformatora sa lacznie z nim
jeszcze dwa
odcinek to okolo 200-300m,

sytuacje jest taka ze wies sie rozbudowala a nowo powstale dzialki chcac nie
chcac
sa wsrod lini energetycznej, czy da sie z tym cos zrobic?
do kogo pisac w tej sprawie?

Czy wła¶ciciel zgodził się na lokalizację?

Data: 2010-06-04 15:08:57
Autor: Kris
Jakie sa szanse usuniecia slupa energetycznego

Użytkownik "gr" <jagrechu@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:da2636f2-dd2b-4083-9450-ed90550eac85t10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

dzialka zostala kupiona wczesniej byla rolna i odrolniona

Data: 2010-06-04 12:59:57
Autor: badzio
On 4 Cze, 15:08, "Kris" <nictuni...@wp.pl> wrote:
U ytkownik "gr" <jagre...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:da2636f2-dd2b-4083-9450-ed90550eac85t10g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

> nie
> chcac
> sa wsrod lini energetycznej, czy da sie z tym cos zrobic?

Czy w a ciciel zgodzi si na lokalizacj ?

dzialka zostala kupiona wczesniej byla rolna i odrolniona

Pytanie brzmialo chyba inaczej. Czy wlasciciel zgodzil sie na
postawienie tego slupa (aktualny wlasciciel badz poprzedni, jesli
poprzedni to w jaki sposob zostalo to zalatwione?).
generalnie - usunac slupa raczej sie nie uda, mozesz dostac kase od ZE
za korzystanie z ziemi. Szczegoly sa w archiwum, temat wielokrotnie
poruszany.
Na marginesie - czy usuniecie tego slupa nie spowoduje braku pradu na
okolicznych dzialkach?

Data: 2010-06-05 00:37:22
Autor: Kris
Jakie sa szanse usuniecia slupa energetycznego

Uzytkownik "badzio" <badzio@gmail.com> napisal w wiadomosci news:83b630ef-78eb-4617-b976-00fc85c5ae88y21g2000vba.googlegroups.com...
[...]

a tego sie juz nie dowiem bo byly wlasciciel ziemi nie zyje
dzialki byly rolne odronil je i posprzedawal

slup pewnie stal za komny i lata lata wstecz nie moglo byc naczej bo doprowadza
prad do wiochy

chodzi o to by wrzucili kabel w ziemie, da sie?

Data: 2010-06-05 01:18:29
Autor: badzio
On 5 Cze, 00:37, "Kris" <nictuni...@wp.pl> wrote:
Uzytkownik "badzio" <bad...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:83b630ef-78eb-4617-b976-00fc85c5ae88y21g2000vba.googlegroups.com...

> [...]
> okolicznych dzialkach?

a tego sie juz nie dowiem bo byly wlasciciel ziemi nie zyje
dzialki byly rolne odronil je i posprzedawal

Jesli to bylo zalatwione z glowa, to gdzies w urzedzie/papierach
bedzie wpisana zgoda na te slupy.

slup pewnie stal za komny i lata lata wstecz nie moglo byc naczej bo
doprowadza
prad do wiochy

To pewnie ZE postawil bo tak im sie podobalo i nikogo sie nie pytali o
zgode. Wiec prawo jest po Twojej stronie :)

chodzi o to by wrzucili kabel w ziemie, da sie?

Nie wiem czy sie da, z jakiego powodu kable elektryczne puszczane sa
gora a nie pod ziemia. Ale mozesz zawsze wywalczyc przesuniecie slupa,
tak aby mozna bylo sie normalnie pobudowac i nie korcilo do
wykorzystania kabla jako sznurka na pranie ;) Dodatkowo ofkoz
pieniadze za 'udostepnienie' Twojej ziemi.
Najlepiej pojdz najpierw do ZE, wytlumacz o co Ci chodzi, moze trafisz
na inteligentnego rozmowce, ktory sam wpadnie na pomysl co zrobic?
Jesli jednak (co pewnie sie zdarzy) ZE Cie zignoruje to wtedy polecam
wizyte u prawnika - koszt niewielki w stosunku do zyskow a porada
bardziej wiarygodna. Na grupie byly raczej przypadki wyciagania kasy
za to ze slup w ogole stoi. Proba przeniesienia/zlikwidowania slupa to
juz wieksza komplikacja wiec nie ma co liczyc na amatorow tylko trzeba
pogadac z fachowcem (zakladam ze dobry prawnik nie udziela sie na
grupie :) ).

Data: 2010-06-05 16:43:29
Autor: P_ablo
Jakie sa szanse usuniecia slupa energetycznego
Uzytkownik "badzio" <badzio@gmail.com> napisal w wiadomosci news:20064397-89cf-4112-a8d2-b183ed1cf341g19g2000yqc.googlegroups.com...

(zakladam ze dobry prawnik nie udziela sie na
grupie :) ).

ladnie podsumowales grupowiczow :)

--
Picasso

Data: 2010-06-05 12:56:04
Autor: badzio
On 5 Cze, 16:43, "P_ablo" <o...@op.pl> wrote:
Uzytkownik "badzio" <bad...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:20064397-89cf-4112-a8d2-b183ed1cf341g19g2000yqc.googlegroups.com...

> (zakladam ze dobry prawnik nie udziela sie na
> grupie :) ).

ladnie podsumowales grupowiczow :)

Ale mylilem sie? ;)

Data: 2010-06-05 23:10:07
Autor: Andrzej Lawa
Kris pisze:

slup pewnie stal za komny i lata lata wstecz nie moglo byc naczej bo
doprowadza prad do wiochy

Jak lata, to istnieje szansa, z.e dosz?o do zasiedzenia s?uz.ebnos'ci.

chodzi o to by wrzucili kabel w ziemie, da sie?

Jak sie; _da_, to sie; zrobi. Bogaty jestes'?

Data: 2010-06-06 00:23:07
Autor: Kris
Jakie sa szanse usuniecia slupa energetycznego

Uzytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisal w wiadomosci news:4c0abd32news.home.net.pl...
Kris pisze:

[...]

a tak wogole
wywale go sobie, zadnej umowy z nimi nie mam i niech go sobie zabieraja
wtne go w pien, a jak beda chciecli postawic to niech szukaja glupiego:)

szkoda ze tak nie mozna...

Data: 2010-06-06 13:16:18
Autor: CUT
W dniu 2010-06-06 00:23, Kris pisze:

a tak wogole
wywale go sobie, zadnej umowy z nimi nie mam i niech go sobie zabieraja
wtne go w pien, a jak beda chciecli postawic to niech szukaja glupiego:)

szkoda ze tak nie mozna...

A co w sytuacji gdyby ten słup sam się zwalił (korniki, bobry itp :) ) a ty nie wyraziłbyś zgody na postawienie nowego? Orientuje się ktoś?

Data: 2010-06-06 23:08:46
Autor: Kris

Użytkownik "CUT" <CUT@CUT.pl> napisał w wiadomości news:4c0b8381$1news.home.net.pl...
A co w sytuacji gdyby ten słup sam się zwalił (korniki, bobry itp :) ) a ty nie wyraziłbyś zgody na postawienie nowego? Orientuje się ktoś?

no wlasnie podtopic go i niech sie przerwoci przy jakims wiekszym wietrze...

nie wyrazam zgody by nowy slup by na mojej dzialce

Data: 2010-06-07 09:26:01
Autor: Andrzej Lawa
Kris pisze:

a tak wogole
wywale go sobie, zadnej umowy z nimi nie mam i niech go sobie zabieraja
wtne go w pien, a jak beda chciecli postawic to niech szukaja glupiego:)

A po cholerę chcesz kupić działkę ze słupem, jak ci słup przeszkadza?

szkoda ze tak nie mozna...

Chciałbyś mieć losowe wielotygodniowe braki w dostawach prądu?

Data: 2010-06-07 10:23:40
Autor: Andrzej Adam Filip
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> pisze:
Kris pisze:

[...]

Ĺ»eby mieć zysk z "odsĹ‚upienia"?  :-)

--
Andrzej Adam Filip : anfi@onet.eu : Andrzej.Filip@gmail.com
Obyś żył w ciekawych czasach.

Jakie sa szanse usuniecia slupa energetycznego