Jakie sa szanse usuniecia slupa energetycznego

Data: 2010-06-04 22:07:46
Autor: Andrzej Adam Filip
Jakie sa szanse usuniecia slupa energetycznego
"Kris" <nictuniema@wp.pl> pisze:
dzialka ktora jest na sprzedaz posiada w zestawie slup energetyczny
doprowadzajacy
prad do wsi, od tego slupa po drodze do transformatora sa lacznie z
nim jeszcze dwa
odcinek to okolo 200-300m,

sytuacje jest taka ze wies sie rozbudowala a nowo powstale dzialki
chcac nie chcac
sa wsrod lini energetycznej, czy da sie z tym cos zrobic?
do kogo pisac w tej sprawie?

Co rozumiesz przez "co艣"?
a) usuni臋cie s艂up贸w z dzia艂ki "w og贸le"
b) przestawienie s艂upa kt贸ry jest np. fatalnie ustawiony jak na dzia艂k臋
   budowlan膮

--
Andrzej Adam Filip : anfi@onet.eu : Andrzej.Filip@gmail.com
Aposto艂 ludzko艣ci rzadko po艣ci.

Data: 2010-06-05 00:39:24
Autor: Kris
Jakie sa szanse usuniecia slupa energetycznego

U偶ytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:dh26s4z07f+A64@amparo.huge.strangled.net...
Co rozumiesz przez "co艣"?
a) usuni臋cie s艂up贸w z dzia艂ki "w og贸le"

usuniecie byloby dobre
no ale prad do wioski jakos musi dojsc

b) przestawienie s艂upa kt贸ry jest np. fatalnie ustawiony jak na dzia艂k臋
  budowlan膮

no jest jest
ale co z tego ze slup jest jak druty leca mi po przekatnej dzialki?
pietra postawic sie nie da sensownego

Data: 2010-06-05 07:06:22
Autor: Andrzej Adam Filip
"Kris" <nictuniema@wp.pl> pisze:
[...]

Jakiego napi臋cia jest to linia? [Im wy偶sze napi臋cie linii tym wy偶sze koszty "przestawiania"]
Dla zak艂adu energetycznego przestawienie s艂upa (z ewentualnym
dostawieniem jednego s艂upa) to ni偶sze koszty ni偶 puszczanie "kilometr贸w" nowej linii.

Czy s膮 s膮siednie/bliskie dzia艂ki (nowo) budowlane z podobnym problemem?
[ w kupie ra藕niej nawet si臋 u偶era膰 nawet z energetyk膮 ;-) ]

Pewnie si臋 da ale zostaje kwestia prawno-praktyczna jak szybko i za
ile (twoich) pieni臋dzy [nie wiem ile to kosztowa艂o czasu i pieni臋dzy].

P.S.
Widzia艂em sam jak gdy zamiast szklarni postawiono ko艣ci贸艂 to nowy
w艂a艣ciciel "potrafi艂" sobie za艂atwi膰 przesuni臋cie s艂upa bardzo
wysokiego napi臋cia poza swoj膮 dzia艂k臋 i linia przesy艂owa dawniej "prosta jak drut" dorobi艂a si臋 "z膮bka" :-)

--
Andrzej Adam Filip : anfi@onet.eu : Andrzej.Filip@gmail.com
Kiedy dajesz lub 艣wiadczysz dobrze, czy艅 to z u艣miechem.

Data: 2010-06-05 23:10:37
Autor: Andrzej Lawa
Kris pisze:
ale co z tego ze slup jest jak druty leca mi po przekatnej dzialki?
pietra postawic sie nie da sensownego

Widzia艂y ga艂y co bra艂y.

Data: 2010-06-06 00:24:49
Autor: Kris
Jakie sa szanse usuniecia slupa energetycznego

U偶ytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c0abd50news.home.net.pl...
Kris pisze:
ale co z tego ze slup jest jak druty leca mi po przekatnej dzialki?
pietra postawic sie nie da sensownego

Widzia艂y ga艂y co bra艂y.

jeszcze nie wziolem, dzialka jest do kupienia

Jakie sa szanse usuniecia slupa energetycznego