Jakie są zasady uruchomienia Linii Wspierającej w Polbanku?

Data: 2010-10-19 22:34:24
Autor: K.
Jakie są zasady uruchomienia Linii Wspierającej w Polbanku?
Znalazłem w TOiP, obowiązującej od 1.10.2010r pozycje:
9. Linia Wspierająca
9.1 Prowizja za uruchomienie Linii 1,9% udostępnionego Limitu Kredytu,
9.2 Opłata roczna 1,9% Limitu Kredytu

Pytanie brzmi: czy o uruchomienie Linii Wspierającej trzeba wystąpić czy dostaje się ją z automatu (dla Posiadaczy konta gotówkowego,
Jeśli z automatu, to z jakim limitem? Gdy nie przelewa się na konto gotówkowe wynagrodzenia, jak wtedy wygląda Linia Wspierajaca?

Pytałem w Oddziale, ale: nie mają takiego produktu!

Czytałem regulamin, ale nie znalazłem nic na temat sposobu uruchomienia Linii Wspierajacej.

Janusz

Jakie są zasady uruchomienia Linii Wspierającej w Polbanku?