Jakie są Wasze wrażenia estetyczne?

Data: 2015-01-20 10:08:27
Autor: Lord Donald
Jakie są Wasze wrażenia estetyczne?
Ha!!! Ten pierwszy miły ale drugi powinieneś napisać, że trzeba być na czczo.
Jak już wcześniej pisałem Madzia to wielki umysł w pięknym opakowaniu. Prawdziwy prezydent dla naszego kraju. Takie światełko w tunelu dla Polaków, niby mały płomyczek ale po latach ciemnoty razi po oczach. Po za tym przez kilka dni maj już 6%, mniemy nadzieje że wszyscy Polacy zmądrzeją i w maju zostanie 6% ale do podziału dla reszty starych zakapiorów, chcących od 25 lat nadal siedzieć przy korycie.

Data: 2015-01-20 07:28:23
Autor: husar

"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> wrote in message news:m9l5ua$7uf$1speranza.aioe.org...
[...]

Ten ogórek jest za bardzo skwaszony jak widać. Feee.
Nie chce takich śmierdzacych niespodzianek.
Glupia blondyna tylko miesza glupim Polakom we lbach

Data: 2015-01-20 13:39:35
Autor: Lord Donald
Jakie są Wasze wrażenia estetyczne?
Nie taka głupia, chciałbyś mieć choć 10% jej inteligencji, po za tym kilka set lat temu podobna blondynka wyciągnęła nasz kraj i doprowadziła do świetności, miejmy nadzieję że historia się powtórzy.

Data: 2015-01-20 14:44:58
Autor: El Comandante
"husar" <hhh@polo.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9lhke$72b$1speranza.aioe.org...

[...]

Dla mnie wyglÄ…da na super inteligentnÄ… i skromnÄ… osobÄ™...

https://www.youtube.com/watch?v=jsfEofb1-7s

Data: 2015-01-20 10:39:58
Autor: El Comandante
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9l5ua$7uf$1speranza.aioe.org...
[...]

Już jest podejrzane, że nie podają od tygodnia żadnych nowych sondaży...

Data: 2015-01-20 11:00:39
Autor: Lord Donald
Jakie są Wasze wrażenia estetyczne?
Już jest podejrzane, że nie podają od tygodnia żadnych nowych sondaży...

Sondaże nie mają znaczenia, w sumie z sondaży niczego się nie dowiemy, teraz ją wyśmiewają, zaczną ignorować jak POsrańcy zaczną ja opluwać i fabrykować oskarżenia to będziemy wiedzieć, że ma dobre notowania, mniemy nadzieję że Posrańcy nie posuną się dalej jak było w innych wyborach w przypadku spadające samoloty, dziwne samobójstwa, wypadki drogowe, a nawet jak to miał w przypadku Religi nieoczekiwane wypowiedzenia kredytu, i że ludzie nie dadzą się ogłupić resortowym mediom i zagłosują w końcu mądrze to będzie pierwszy krok w naprawie naszego kraju

Jakie są Wasze wrażenia estetyczne?