Jakie sÄ… ceny wymiany butli LPG (robocizn a) ?

Data: 2009-09-10 10:23:02
Autor: GK
Jakie sÄ… ceny wymiany butli LPG (robocizn a) ?
Witam,
Będę zmuszony wymienić butlę LPG (w miejscu koła zapasowego).
Jakie są ceny takiej usługi? Oczywiście interesuje mnie tylko robocizna, bez materiałów. Jakiego rzędu są to ceny?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-09-10 10:26:58
Autor: Kuba \(aka cita\)
Jakie sÄ… ceny wymiany butli LPG (robocizna) ?
GK wydusił z siebie te słowy:

IMO 100 zł max

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-09-10 11:11:52
Autor: Karol Y
Jakie s± ceny wymiany butli LPG ( robocizna) ?
Witam,
Bêdê zmuszony wymieniæ butlê LPG (w miejscu ko³a zapasowego).
Jakie s± ceny takiej us³ugi? Oczywi¶cie interesuje mnie tylko
robocizna, bez materia³ów. Jakiego rzêdu s± to ceny?
Pozdrawiam,
Grzegorz

IMO 100 z³ max

W Nagaz w £odzi - http://www.nagaz.pl/?id=82 - od 150z³.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-09-10 11:27:20
Autor: GK
Karol Y pisze:

W Nagaz w £odzi - http://www.nagaz.pl/?id=82 - od 150z³.

No w³a¶nie... niez³e ceny. A akurat interesuje mnie £ód¼ najbardziej :-(
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-09-10 11:31:06
Autor: Kuba \(aka cita\)
Jakie s± ceny wymiany butli LPG (robocizna) ?
GK wydusi³ z siebie te s³owy:

Karol Y pisze:

W Nagaz w £odzi - http://www.nagaz.pl/?id=82 - od 150z³.

No w³a¶nie... niez³e ceny. A akurat interesuje mnie £ód¼ najbardziej
:-( Pozdrawiam,

znajdz mniej znany zaklad i zrobi Ci to taniej. Filozofii nie ma, nie ma te¿ czego zepsuc.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDA¯_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDA¯_
Omega A R6 3,0 24V

Data: 2009-09-10 11:34:13
Autor: Kocureq
Kuba (aka cita) pisze:
Będę zmuszony wymienić butlę LPG (w miejscu koła zapasowego).

IMO 100 zł max

Wow, jak chciałem wymienić ostatnio w DC to ceny były rzędu 500 - 700 zł z butlą (która jak się dowiadywałem, dla człowieka z ulicy taka butla to 220 zł z przesyłką od dystrybutora / producenta).

Gdzie robią po 100 zł max?

--
      /\ /\ [   Jakub 'Kocureq' Anderwald   ] /\ /\
      =^;^= [   [nick][at][nick].com        ] =^;^=

Data: 2009-09-10 12:31:59
Autor: Kuba \(aka cita\)
Jakie sÄ… ceny wymiany butli LPG (robocizna) ?
Kocureq wydusił z siebie te słowy:

Kuba (aka cita) pisze:
[...]

zależy jaka butla.
Tu (leszno) proponowali mi butle za 400 zł (tyle, ze robiona na wymiar, bo miala być max duża w moim sedanie

ps. nie wiem jak to wygląda z papierkami, ale nie sądze, zeby coś trzeba bylo robic. Wiec w zasadzie - zakręcic butle, odkręcis rurki, odkręcic butle, wyjąc butle, włożyć butle, przykręcic butle, przykręcic przewody, odkręcić zaworki.
Sami se przełóżcie...

Data: 2009-09-10 12:42:56
Autor: GK
Kuba (aka cita) pisze:

[...]

Najchętniej sam bym to zrobił, ale boję się, że coś wyskoczy w trakcie przekładki. Jakieś niedopasowanie elementów. Jak to jest ze średnicą otworu pod wielozawór na przykład? Z tego co widzę są 200 mm, 220 mm i inne... skąd mam wiedzieć jaka jest w mojej aktualnej butli i jaka w butli zakupionej? Nie zawsze sprzedawca podaje takie informacje, przynajmniej na all...o
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-09-10 13:48:19
Autor: Kocureq
Kuba (aka cita) pisze:

[...]

Mówię - butla w cenie 200 zł (bez zniżek), Stako, standardowy cylinder.

Zamiast certyfikować obecną chciałem wymienić na nową. Nie znalazłem gazownika który by się tego podjął za mniej niż 300 zł robocizny.

[...]

Na pewno nie trzeba żadnych formalności do tego?

--
      /\ /\ [   Jakub 'Kocureq' Anderwald   ] /\ /\
      =^;^= [   [nick][at][nick].com        ] =^;^=

Data: 2009-09-10 19:04:30
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Jakie sÄ… ceny wymiany butli LPG (robocizna) ?
Na pewno nie trzeba żadnych formalności do tego?

Ztcw nie.
Do przeglÄ…du potrzebny jest wpis w dowodzie i homologacja butli.

A czasami w ogóle o homologację butli nie pytają (chociaż powinni) i człowiek jedzie taki zadowolony, z dokumentem butli znalezionym po wielu trudach w stosie papierów, a oni nawet go nie chcą ;-)

--
Adam 'Adak' KÄ™piÅ„ski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-09-11 10:35:59
Autor: Kocureq
Adam 'Adak' Kępiński pisze:
Na pewno nie trzeba żadnych formalności do tego?

Ztcw nie.
Do przeglÄ…du potrzebny jest wpis w dowodzie i homologacja butli.

Kuźwa, mogłem sobie sam wymienić ;)

--
      /\ /\ [   Jakub 'Kocureq' Anderwald   ] /\ /\
      =^;^= [   [nick][at][nick].com        ] =^;^=

Data: 2009-09-10 11:29:32
Autor: GK
Jakie sÄ… ceny wymiany butli LPG (roboc izna) ?
A jeszcze zapytam przy okazji, na co zwracać uwagę przy zakupie drugiej butli? Oczywiście poza wymiarami. Jak to jest z otworem pod wielozawór? Są różne średnice? Jak sprawdzić jaki mam w swojej poza mierzeniem?
Aktualna butla to Stako 45 litrów pojemności. Przynajmniej tak jest napisane na niej. Wielozawór Lovato.
Pozdrawiam,
Grzegorz

Jakie sÄ… ceny wymiany butli LPG (robocizn a) ?