Jakie sakwy do roweru MTB 26"?

Data: 2012-06-19 10:52:43
Autor: keramp z Pyrlandii
Jakie sakwy do roweru MTB 26"?
Użytkownik "Marek" <.@.> napisał w wiadomości news:4fe02185$0$1666$c3e8da3$9b4ff22anews.astraweb.com...
Możecie polecić jakieś niedrogie sakwy mocowane na tylny bagażnik, które są odpowiednio wyprofilowane, tak że nie uderza się w nie piętami podczas jazdy? Nie chcę kupować droższych i większych sakw turystycznych, chodzi mi o coś do 80PLN, średniego rozmiaru. Przeznaczenie to transport niewielkich zakupów, ciuchy na zmianę do pracy itp. Znajdzie się jakiś model na rynku godny polecenia?
Marek

Poszperaj za kilkudzisięcioma zł, serio. Takie dobre minimum to np http://allegro.pl/tylne-sakwy-i2424488487.html Materiał poza hakami jak dla mnie taki sam jak w crosso dry.  Nie jest to moja aukcja i ich nie sprzedaję. Mam takowe czerwone od chyba ponad 2 lat. Na dziś są tylko z tego co widać obtarte(nie przetarte) od rurek bagażnika. Mimo to nadal szczelne i skutecznie chronią zawartość przed wodą. Tańsze też powozisz, ale gdy pokropi może sie okazać że zawartośc mokra, lub zaczną się rozłazić tu i tam a to puści hak albo zamek zastrajkuje. Bo w tanich najczęściej masz zamek.
Zdrówka

Data: 2012-06-19 13:46:28
Autor: Marek
Jakie sakwy do roweru MTB 26"?
keramp z Pyrlandii wrote:
[...]

Dzięki. Użytkujesz ich na rowerze MTB 26"?

Marek

Data: 2012-06-19 17:19:42
Autor: keramp z Pyrlandii
Jakie sakwy do roweru MTB 26"?
Użytkownik "Marek" <.@.> napisał w wiadomości news:4fe066ac$0$1407$c3e8da3$aae71a0anews.astraweb.com...
keramp z Pyrlandii wrote:
[...]

Brykam na Kross Meadow to taki crosowiec niby. U mnie robi za turystyka, tam gdzie daje radę dojechać :D W górach na nim jeszcze nie byłem, ale lasów ani polnych dróżek nie omijam tak z piachem jak i błotem. ;)  Zapewne chodzi ci o to czy na 26 kółka wejdą, w zupełności i wcale dziwnie nie będą wyglądać :D
Zdrówka

Jakie sakwy do roweru MTB 26"?