Jakie siodelko Accent Derry czy Selle Viper/Whistle?

Data: 2012-08-17 12:20:32
Autor: Q
Jakie siodelko Accent Derry czy Selle Viper/Whistle?
Jakie meskie siodelko mtb/szosa do 50zl polecacie?

Zastanawiam sie nad Accent Derry:
http://img2.cokupicstatic.pl/c_big1837449.jpg
http://www.roweroteka.pl/_var/gfx/2636e74de4d2b915d235180f2ec9bb47.jpg

ew. Selle Italia Q-Bik Viper/Whistle:
http://www.karbonowy.pl/1155-2453-thickbox/selle-italia-q-bik-viper.jpg
http://www.karbonowy.pl/1158-2460-thickbox/selle-italia-q-bik-whistle.jpg

ew. dorzuce (ale 75-100zl to max) i moze to:
Selle Italia SHIVER GEL FLOW:
http://www.bike-components.de/images/product_images/popup_images/18114_1_selle_italia_shiver_.jpg
http://wwww.katalogrowerowy.pl/userdata/foto/large/kr2009_10771.jpg

Kolor nieistotny, ale fajnie jakby sie nie rzucalo zlodziejom w oczy.
/kiedys ukradziono mi sztyce z siodlem, eh...

Data: 2012-08-17 03:49:24
Autor: rmikke
On Friday, August 17, 2012 12:20:32 PM UTC+2, Q wrote:
[...]

To ostatnie mi się bardzo podoba, ale nie spełnia założenia "nierzucania się w oczy". A Accent Niobi?

Data: 2012-08-17 13:31:38
Autor: Q
Jakie siodelko Accent Derry czy Selle Viper/Whistle?
To ostatnie mi się bardzo podoba, ale nie spełnia założenia
"nierzucania się w oczy".

Dokladnie to samo o tym siodle mysle :).

A Accent Niobi?

Miales na mysli Author Niobi / ASD-Niobi?
Tez fajne i cena niezla (i to bez zadnych promocji),
ale nie moge w Trojmiescie znalezc tego od reki, na wczoraj :).
/w nocy pekl mi jeden z pretow od starego siodla :/

Data: 2012-08-17 04:35:02
Autor: rmikke
On Friday, August 17, 2012 1:31:38 PM UTC+2, Q wrote:
> [...]

> A Accent Niobi?

Miales na mysli Author Niobi / ASD-Niobi?

Tez fajne i cena niezla (i to bez zadnych promocji),

A, oczywiście, Author Niobi, nie Accent Niobi. Miałem i mam nadal,
w zimĂłwce.

Jakie siodelko Accent Derry czy Selle Viper/Whistle?