Jakie siodelko do 100zl dla damy?

Data: 2009-11-23 06:53:00
Autor: pmolski
Jakie siodelko do 100zl dla damy?
Witam,
znajoma skarzy sie, ze jej siodelko w rowerze jest niewygodne. Zdaje
sie, ze to jedno z tych waskich. Rower to jakas zabawka z przydroznego
sklepu w Markach kolo Warszawy.
Przejrzalem Grupe i nawet ucieszylem sie z polecanego przez Panie
Selle Italia Lady Gel Flow, dopoki nie sprawdzilem ceny tego cuda. To
polowa wartosci roweru kolezanki ;)
Poleccie prosze jakies fajne siodelko do 100 dla pani. Rozumiem, ze te
z dziurka sa lepsze.
Aha, jezeli podzielimy kobiety na te o chlopiecych i kobiecych
ksztaltach, to moja kumpela nalezy do drugiej grupy.
pozdr
Piotr

Data: 2009-11-23 08:47:16
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Jakie siodelko do 100zl dla damy?

Przejrzalem Grupe i nawet ucieszylem sie z polecanego przez Panie
Selle Italia Lady Gel Flow, dopoki nie sprawdzilem ceny tego cuda. To
polowa wartosci roweru kolezanki ;)

A ja dodam, ze oduczylem sie juz porownywania cen akcesoriow / czesci
do wartosci pojazdu i namawiam jak najszybciej zaprzestac tego samego.
W koncu mozna kupic samochod za 2000 zlotych, mozna i za 200000, a
zmiana oleju wciaz bedzie kosztowala powiedzmy 150 PLN.

Data: 2009-11-23 18:07:01
Autor: pmolski
Jakie siodelko do 100zl dla damy?
On 23 Lis, 17:47, "frank.castle0...@googlemail.com"
<frank.castle0...@googlemail.com>

A ja dodam, ze oduczylem sie juz porownywania cen akcesoriow / czesci
do wartosci pojazdu i namawiam jak najszybciej zaprzestac tego samego.
Racja. Ale tutaj chyba budzet bedzie ograniczony.
pozdr
Piotr

Data: 2009-11-23 16:06:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jakie siodelko do 100zl dla damy?
pmolski@ant.pl bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
[...]

WeĽ koleżankę do sklepu i każ jej usi±¶ć na kilku-kilkunastu kolejnych
siodłach na dłużej niż 3 sekundy. Wiadomo powszechnie, że każda pupa jest
inna. Niektórym wygodna jest karbonowa deska, inni chc± kanapkę z żelu, a
jeszcze inni (w tym ja) kawałek skóry rozpięty na drutach.

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2009-11-23 18:06:16
Autor: pmolski
Jakie siodelko do 100zl dla damy?
On 23 Lis, 16:06, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

WeĽ koleżankę do sklepu i każ jej usi±¶ć na kilku-kilkunastu kolejnych
siodłach na dłużej niż 3 sekundy.
Bardzo sensowny, pomysl, dzieki. Tylko trudny (w naszym wypadku) do
wykonania - trudno nam bedzie zgrac czas.
pozdr
Piotr

Data: 2009-11-24 21:07:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
sp...@gmail.com> wrote:

WeĽ koleżankę do sklepu i każ jej usi±¶ć na kilku-kilkunastu kolejnych
siodłach na dłużej niż 3 sekundy.
Bardzo sensowny, pomysl, dzieki. Tylko trudny (w naszym wypadku) do
wykonania - trudno nam bedzie zgrac czas.

Weekendy, panie, weekendy.
Albo wy¶lij j± sam±.

Data: 2009-11-23 18:21:06
Autor: Livia
pmolski@ant.pl pisze:

> Poleccie prosze jakies fajne siodelko do 100 dla pani. Rozumiem, ze te
> z dziurka sa lepsze.

Generalnie raczej nie ma "jedynego słusznego" siodła dla wszystkich kobiet, bo każda ma inne potrzeby i, pardon maj frencz, inny zadek :-)
TeĹĽ naleĹĽÄ™ do grupy o "kobiecych ksztaĹ‚tach" i u mnie np. zupeĹ‚nie nie sprawdziĹ‚o siÄ™ wielkie, szerokie siodeĹ‚ko typu kanapa (niby specjalnie dla kobiet). Najwygodniej jeĹşdziĹ‚o mi siÄ™ na jakimĹ› siodeĹ‚ku marki "no name", kupionym za 20 zĹ‚ w SĹ‚omczynie -  jest dość wÄ…skie, ale miÄ™kkie.
No i jeszcze trzeba by sprawdzić, czy ma prawidłową pozycję na rowerze - czyli ustawienie kierownicy, długość sztycy - to wszystko też ma wpływ.

Pozdrawiam,

Livia

Data: 2009-11-23 13:06:00
Autor: Przemek
On 23 Lis, 18:21, Livia <psotn...@poczta.onet.pl> wrote:
pmol...@ant.pl pisze:

> [...]

Generalnie raczej nie ma "jedynego słusznego" siodła dla wszystkich
kobiet, bo każda ma inne potrzeby i, pardon maj frencz, inny zadek :-)
Też należę do grupy o "kobiecych kształtach" i u mnie np. zupełnie nie
sprawdziło się wielkie, szerokie siodełko typu kanapa (niby specjalnie
dla kobiet). Najwygodniej jeĽdziło mi się na jakim¶ siodełku marki "no
name", kupionym za 20 zł w Słomczynie -  jest do¶ć w±skie, ale miękkie.
No i jeszcze trzeba by sprawdzić, czy ma prawidłow± pozycję na rowerze -
czyli ustawienie kierownicy, długo¶ć sztycy - to wszystko też ma wpływ.

Pozdrawiam,

Livia

Polecam sprawdzić tę opcję:
http://www.evanscycles.com/products/charge/ladle-womens-saddle-ec008967
Nasłuchałem się o tych siodłach sporo i w końcu sam nabyłem męsk±
wersję Spoona - to siodło jest dla mnie genialne, a mój tyłek je
pokochał. Na wiosnę kupuję do drugiego roweru jeszcze 1 sztukę.

pozdr
Przemek

Data: 2009-11-23 17:53:40
Autor: pmolski
On 23 Lis, 22:06, Przemek <przemyslaw...@gmail.com> wrote:

Polecam sprawdzić tę opcję:http://www.evanscycles.com/products/charge/ladle-womens-saddle-ec008967
Dzieki za linka. Jaka jest szerokosc tego siodla? Pisza tylko, ze 5mm
szersze od meskiego. Kumpela narzeka ze obecne jest zbyt waskie.
pozdr
Piotr

Data: 2009-11-24 10:28:28
Autor: Przemek
On 24 Lis, 02:53, pmol...@ant.pl wrote:
> [...]

Dzieki za linka. Jaka jest szerokosc tego siodla? Pisza tylko, ze 5mm
szersze od meskiego. Kumpela narzeka ze obecne jest zbyt waskie.

Weight (g): 258
Length (mm): 275
Width (mm): 138
Rail Material: Cro-mo

To dane producenta. Siodło fantastycznie wybiera dziury, a użytkuję je
w rowerze MTB i startuje na nim w maratonach. Nie wiem, jak to sie im
udało, ale zrobili co¶ co się pod moim dupskiem sprawdza
fantastycznie :). I z opini damskich użytkowniczek, wrażenia s± jak
najbardziej pozytywne. Więcej na http://tiny.pl/hxf4x

pozdr
Przemek

Data: 2009-11-23 18:00:57
Autor: pmolski
[...]

Echhh, w co ja sie wpakowalem. Moj instynkt samozachowawczy przysnal
na chwile.
Kobieta absolutnie nie zamierza jasno okreslic tego, czego od nas
(mezczyzn) chce, ale zachowuje sobie prawo do zrobienia karczemnej
awantury, jezeli tego nie dostanie.
;) ;) ;)

No i jeszcze trzeba by sprawdzić, czy ma prawidłow± pozycję na rowerze -
czyli ustawienie kierownicy, długo¶ć sztycy - to wszystko też ma wpływ.
Sam nie wiem, jakie jest prawidlowe, kolezanki i roweru razem nie
spotkam...

do bani to wszystko....
;) ;) ;)

A na serio dzieki, za opinie.