Jakie siod³o...

Data: 2009-05-25 18:03:34
Autor: Wooyek
Jakie siod³o...
wola³bym siê zmie¶ciæ poni¿ej
150-200... Mo¿na prosiæ o jakie¶ sprawdzone typy?

Charge Spoon.

A mo¿e winny temu uchwyt w sztycy?

Bardzo prawdopodobne. Jaka to sztyca? Mo¿e warto zainwestowaæ np. w Thomsona (chyba najlepsza sztyca pod k±tem giêcia/pêkania prêtów siod³a)?

Data: 2009-05-25 09:18:06
Autor: Przemek
Jakie siod³o...
On 25 Maj, 18:03, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:
> wola³bym siê zmie¶ciæ poni¿ej
> 150-200... Mo¿na prosiæ o jakie¶ sprawdzone typy?

Charge Spoon.

polecam, bardzo wygodne siode³ko za rozs±dne pieni±dze. Ewentualnie
Selle Italia Shiver.

pozdr

Data: 2009-05-25 22:11:47
Autor: Wojciech 'Wheart' Penar
Jakie siod³o...
Wooyek pisze:
wola³bym siê zmie¶ciæ poni¿ej
150-200... Mo¿na prosiæ o jakie¶ sprawdzone typy?

Charge Spoon.

Mo¿na gdzie¶ we Wroc³awiu obejrzeæ i pomacaæ?

A mo¿e winny temu uchwyt w sztycy?

Bardzo prawdopodobne. Jaka to sztyca? Mo¿e warto zainwestowaæ np. w Thomsona (chyba najlepsza sztyca pod k±tem giêcia/pêkania prêtów siod³a)?

Sztyca OIDP Merdia, siod³o trzymaj± dwa profile z aluminium, ¶ci±gniête
¶rub±. Zdjêcia tutaj:
http://wheart.r00t.info/rower/

W sumie to trzecie z³amane siode³ko, ale niby "lepsiejsze", a wytrzyma³o
miesi±c i 4 dni, poprzednie pêk³o dok³adnie w tym samym miejscu
i miejsce pêkniêcia wygl±da bardzo podobnie...

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-05-25 15:08:42
Autor: Przemek
Jakie siod³o...
On 25 Maj, 22:11, Wojciech 'Wheart' Penar <whe...@NOSPAM.box43.pl>
wrote:

> Charge Spoon.

Mo¿na gdzie¶ we Wroc³awiu obejrzeæ i pomacaæ?

05.06.2009-07.06.2009 w Górach Sowich ma zlot fr.org i bêdzie tam co
najmniej 1 takie siode³ko :)

pozdr

Data: 2009-05-25 22:53:20
Autor: Wooyek
Jakie siod³o...
> Charge Spoon.

Mo¿na gdzie¶ we Wroc³awiu obejrzeæ i pomacaæ?

Raczej nie, chyba ¿e kto¶ sobie ¶ci±gn±³ z UK.

W sumie to trzecie z³amane siode³ko, ale niby "lepsiejsze", a
wytrzyma³o miesi±c i 4 dni, poprzednie pêk³o dok³adnie w tym samym
miejscu i miejsce pêkniêcia wygl±da bardzo podobnie...

Jak dla mnie mocno podejrzane, chyba bym siê skusi³ na wymianê sztycy (chocia¿by na podstawowego Accenta SP-408 za 45 z³ - nie s³ysza³em, ¿eby stwarza³ jakiekolwiek problemy, u mnie sprawowa³ siê super).

Data: 2009-05-26 00:36:28
Autor: zcxz
Jakie siod³o...
Wooyek wrote:
Jak dla mnie mocno podejrzane, chyba bym siê skusi³ na wymianê sztycy (chocia¿by na podstawowego Accenta SP-408 za 45 z³ - nie s³ysza³em, ¿eby stwarza³ jakiekolwiek problemy, u mnie sprawowa³ siê super).
Popieram, cos dziwnego obecna sztyca moze wyprawiac :)
z siodelek, kolega o podobej wadze smiga na selle italia c2 gel flow  (z dziura) i sobie chwali....i nic mu nie peka.

--
zcxz

Data: 2009-05-26 11:40:40
Autor: granat
Jakie siod³o...
Wooyek pisze:

(chocia¿by na podstawowego Accenta SP-408 za 45 z³ - nie s³ysza³em, ¿eby stwarza³ jakiekolwiek problemy, u mnie sprawowa³ siê super).

u mnie stworzyl sie problem.
wlasnie ta sztyca zlamala sie jak by ktos ja nozem odcial. rowno na wyjsciu z ramy, tak ze jeszcze mialem problem z wyciagnieciem jej z ramy. przebieg w okolicy 12kkm.

granat

Jakie siod³o...