Jakie siod³o...

Data: 2009-05-27 09:42:13
Autor: cynamoon
Jakie siod³o...

U¿ytkownik "Wojciech 'Wheart' Penar" <wheart@NOSPAM.box43.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:gveflj$ia7$1nemesis.news.neostrada.pl...
Wszystkie siode³ka psu³em tak samo - prêt pêka przy samym mocowaniu do
sztycy z ty³u (tj od strony miêdzy mocowaniem a ty³em siode³ka).
Tani author po drodze siê jeszcze solidnie wygi±³.

A mo¿e winny temu uchwyt w sztycy?
mz. raczej to:
"  a jednocze¶nie uwa¿a, ¿e w granicach rozs±dku wyboista/muldowata droga
 nie implikuje obowi±zku podnoszenia ty³ka z siode³ka..."
Marek

Data: 2009-06-21 21:07:32
Autor: Ryszard Mikke
Jakie siod³o...
cynamoon <woszczyzna@gazeta.pl> napisa³(a):

> [...]
"  a jednocze¶nie uwa¿a, ¿e w granicach rozs±dku wyboista/muldowata droga
 nie implikuje obowi±zku podnoszenia ty³ka z siode³ka..."

Przesadzasz. Ja z plecaczkiem wa¿ê co najmniej 120kg i byle do³ki
nie zmuszaj± mnie do podnoszenia ty³ka. Siode³ka wykañczam w inny
sposób, prêty mi nie pêkaj±.

rmikke

--

Jakie siod³o...