Jakie slalomki?

Data: 2010-03-14 17:12:24
Autor: Wooyek
Jakie slalomki?
Jakie teraz są warte zakupu slalomki dla osoby jeżdżącej dobrze, ale nie zawodniczo? Tzn. twarde, ale nastawione bardziej na przyjemność z dynamicznej jazdy, niż skuteczność na tyczkach.

W sklepie polecono mi tegoroczne Atomiki Race ST. Co Wy na to?

Data: 2010-03-14 20:11:27
Autor: VR
Jakie slalomki?

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnj1ta$5vu$1@inews.gazeta.pl...
[...]

-- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl //

A jaki poleciłbyś mi samochód ? zastanów się...

Data: 2010-03-14 21:34:39
Autor: Wooyek
Jakie slalomki?
> [...]
> Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl //

A jaki poleciłbyś mi samochód ? zastanów się...

Jakie dane mam jeszcze podać?

Chodzi mi o to, czy są na rynku modele ogólnie warte uwagi z jakiegoś względu - np. jak ostatnio kupowałem narty, wyróżniały się 9S, SL9/11, Omeglassy. Tyle że było to jakieś 8 lat temu ;)

Data: 2010-03-14 22:44:22
Autor: AL
Jakie slalomki?
Wooyek pisze:
> [...]

Chodzi mi o to, czy są na rynku modele ogólnie warte uwagi z jakiegoś względu - np. jak ostatnio kupowałem narty, wyróżniały się 9S, SL9/11, Omeglassy. Tyle że było to jakieś 8 lat temu ;)

ja bym wybral Elany Race SL ew. trwardsze SLX - model tegoroczny
Przypadl mi podczas testow.
Poczekam jeszcze, moze cena nieco spadnie.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-03-14 23:16:01
Autor: VR
Jakie slalomki?

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnjh92$rn$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

Chodzi mi o to, czy są na rynku modele ogólnie warte uwagi z jakiegoś względu - np. jak ostatnio kupowałem narty, wyróżniały się 9S, SL9/11, Omeglassy. Tyle że było to jakieś 8 lat temu ;)

Wszystkie modele są warte uwagi :) dlatego jest ich tyle, ile gustów :). Jeśli dorosłeś do pierwszych slalomek sam powinieneś doskonale wiedzieć czego chcesz i które będą dla Ciebie najbardziej odpowiednie. To nie deski za 500zł więc chyba warto najpierw je przetestować i wybrać odpowiednie. Ale skoro to dla Ciebie obojętne...
http://www.skionline.pl/worldskitest/index.php

Pozdrawiam.

Data: 2010-03-15 09:11:06
Autor: J.F.
Jakie slalomki?
Użytkownik "VR" <vrays@poczta.onet.pl> napisał w
[...]

A skad ma wiedziec ?
W koncu napisal o co mu chodzi i prosi o rade.

za 500zł więc chyba warto najpierw je przetestować i wybrać odpowiednie.

Tylko gdzie i jak ?

http://www.skionline.pl/worldskitest/index.php

A gdzie wyniki ? I jak wybrac te ktore swietnie trzymaja na lodzie ?

J.

Jakie slalomki?