Jakie slicki 26"?

Data: 2009-09-20 17:30:31
Autor: Wooyek
Jakie slicki 26"?
Ze 2 lata temu miałem rozeznanie w temacie, kupiłem Maxxisy Xenith.
Były kiepskie, a ponownie zastanawiam się nad takimi oponkami - czyli
nad slickami 26", szerokość ok. 1,5" (mam dość szerokie obręcze -
Alex DM18 - więc węższe chyba nie bardzo?).

Co polecacie? :)

Żeby nieco zagaić dyskusję ;) zapytam, co sądzicie o Schwalbe Kojak 1,35:
http://www.allegro.pl/item737812573.html
66 zł, 395 g.

"Na papierze" wygląda super, ale jak z faktyczną odpornością na przebicia i przyczepnością? Na trwałości mi nie zależy, raczej nie będę trzaskał na nich dziesiątek tysięcy km.

Data: 2009-09-21 10:50:27
Autor: granat
Jakie slicki 26"?
Wooyek pisze:

[...]

mam takowe od 600km wiec niewiele moge powiedziec co do trwalosci. na przedniej nie ma sladu zuzycia, z tylnej wytarly sie slady powstale przy   produkcji (zadziory na srodku bierznika). mysle ze zamiana przod-tyl co 1000km bedzie dobrym pomyslem.
na duze szklo jeszcze nie najechalem, ze trzy drobne kawalki szkla wydlubalem z tylnej oponki, nieprzebily sie przez oplot do detki.
na mokrym nie jezdzilem wiec nie wiem jak sie prowadza. po szutrze chodza dobrze i raczej niewidac na nich uszkaodzen powstalych na ostrych krawedziach kamieni, ale trzesie rowerem niemilosiernie.
po piachu nie da sie zupelnie jechac, momentalnie zakopuja sie i rower staje.
stosuje zalecane detki schwalbe, zeby utzymac cisnienie 6,5bar musze podpompowywac raz na tydzien (pisza ze wyatarczy raz na miesiac, ale to kit)
acha, kupilem je w xtrabike.pl 59pln/szt.

granat

Data: 2009-09-21 11:32:19
Autor: BoDro
Jakie slicki 26"?
"granat" napisał:

po piachu nie da sie zupelnie jechac, momentalnie zakopuja sie i rower
staje.

na piachu nie ma siły na wąskie, bezklockowe slicki. Swoją drogą zastanawiam
się, jak w piaszczystych warunkach radzą sobie wąskie ( poniżej 1,5" )
klockowe opony do cross country, np. takie:

 http://www.bikekatalog.pl/2008/?ppg=show&baza=komponenty&pid=419

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E