Jakie słuchawki bezprzewodowe z funkcją działania Na przemian?

Data: 2020-07-06 20:22:48
Autor: z
Jakie słuchawki bezprzewodowe z funkcją działania Na przemian?
Kupiłbym takie bezprzewodowe słuchawki które działałyby również pojedynczo. Jedna się ładuje a druga gra.
Nie zawsze słucham muzyki. Wystarczy jedna mono.

Istnieją takie słuchawki?

https://www.dobreprogramy.pl/luqass/Recenzja-sluchawek-bezprzewodowych-Xblitz-UNI-PRO,108759.html

Czas działania 3 godziny jest dla mnie drastycznie za krótki.

Oczywiście można dwa komplety ale tu ekofaszyści by na mnie nakrzyczeli ;-)

Data: 2020-07-07 03:21:50
Autor: ? Zothonestrinergon Fyrefenemonenther ?
Jakie chujsławki na przemian?
zDUPY wystrzelił na rzadko...
Kupiłbym

"Zrob to sam" (Słodowy)

.... ... ...

to... https://amzn.to/2NXgOaq

albo toto...
https://amzn.to/38xmQbb

4ry godz. rżnięcia to do tej pory rekord (że
sobą drutem połączone rżną do 8iu godz.)

--
Zothonestrinergon Fyrefenemonenther

Oto jak kalifat germanistan - SED 2.0 z
łatwością kolonizuje i ograbia neoPRL...
http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2020-07-07 09:32:58
Autor: z
Jakie chujsławki na przemian?
wakacjeeee, znów przyszły wakacjeeeeee ;-)

Data: 2020-07-07 17:27:13
Autor: ?? Zothorestrineergon Fyrefunemorenthaler ??
Jakie chujsławki na przemian?
zDUPY drzyznął ponownie rzadką żółtą serwatką...
wakacjeeee, znów przyszły wakacjeeeeee

Nie udawaj gimbazy mleczaku

--
?? Zothorestrineergon Fyrefunemorenthaler ??

Data: 2020-07-07 19:17:49
Autor: z
Jakie chujsławki na przemian?
Ty to jesteś GOŚĆ ;-)

Data: 2020-07-08 20:27:55
Autor: ?? Zythorestrintergon Fyregunemorenthater ??
Jakie chujsławki na przemian?
zDUPY puścił cuchnące drzyzgi...
Ty to jesteś GOŚĆ

Co ma piernik do cHujSławki?

Głupota i kłamstwa o qrwonie 19 na mózg padły?

--
?? Zythorestrintergon Fyregunemorenthater ??

Data: 2020-07-08 20:34:25
Autor: z
Jakie chujsławki na przemian?
Brawo Ty

Data: 2020-07-08 21:02:43
Autor: ?? Zythorestrintergon Fyregunemorenthater ??
Jakie chujsławki na przemian?
zDUPY puścił cuchnące drzyzgi...
Brawo Ty

Co ma brawo do cHujSławki?

Na news:pl.soc.polityka wylizuj dupy
szkopom, tylko uważaj aby która nie
wciągnęła, bo zgnijesz w gównach...

Między 1939 a 1945 wykatrupili przeszło
65'000'000 o jeden więcej, to dla nich
pestka...

Data: 2020-09-02 01:44:38
Autor: PizzAmoréMozarella
Jakie z funkcją działania
z <z@z.pl> nabruździł coniemało:
Istnieją takie

Oczywiście tu:  https://youtu.be/CgKs2Yfbjd8

--
PizzAmoréMozarella

Jakie słuchawki bezprzewodowe z funkcją działania Na przemian?