Jakie spalanie podali byście na grupie.

Data: 2013-04-27 13:16:50
Autor: J.F.
Jakie spalanie podali byście na grupie.
Dnia Thu, 25 Apr 2013 00:51:01 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
Normalnie pali od 16 do 18 litrów jak jeżdżę po mieście. A przyszło mi pojechać dalej. Prawie tona ładunku i dwie osoby.
Zrobiłem 504 kilometry od tankowania do tankowania. Weszły 42 litry. 75% jazdy to jazda za miastem dobrymi drogami. To jak napiszę że 7 litrów na setkę to będzie dobrze?

Dobrze jak dobrze. Wlasnie mialem wycieczke po niemieckich
autostradach. 4 osoby, ladunku znikoma ilosc ... no ale z 4 osob sie
pewnie troch uzbiera, srednia 120 ... wliczajac korki. Wiec tak
naprawde to chyba ze 140, a kierowca sie 180 na liczniku nie bal i
czasem przekraczal
No i spalanie w/g komputera 7.1, a w/g przejechanych kilometrow -
mniej wiecej tyle.

Dobre te nowoczesne diesle Opla..

J.

Jakie spalanie podali byście na grupie.