Jakie spinki do Sedici

Data: 2011-04-10 20:37:30
Autor: Rysiek G.
Jakie spinki do Sedici
Witam i proszę o radę :)

Mam do wymiany tylną listwę ochronną (tą nad kołem) do kwiata sedici :)
Listwę mam tylko nie mam pojęcia jakie spinki/kołki do tego potrzebuję a nie chcę rwać póki sobie tego nie załatwię.
Może ktoś miał z tym ustrojstwem do czynienia ? może i wie gdzie takowe zanabędę ?.
Chciałem coś się dowiedzieć w dwóch aSO Fiata ale hmm... oni to traktują jak jakąś wiedzę tajemną :( i g... mi doradzili poza... "przyprowadź Pan samochód"

Pozdrawiam

Data: 2011-04-10 21:09:14
Autor: Yogi\(n\)
Jakie spinki do Sedici
Użytkownik "Rysiek G." <vrays@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:instdd$om2$1news.onet.pl...
Witam i proszę o radę :)
http://www.spinkisamochodowe.pl/

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-04-10 21:28:36
Autor: Rysiek G.
Jakie spinki do Sedici
Użytkownik "Yogi(n)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4da20067$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...

http://www.spinkisamochodowe.pl/

No sklep jak sklep ale które konkretnie ? :) w wyszukiwarce nie ma do Sedici ani do SX4 (to, to samo ustrojstwo)

Data: 2011-04-11 09:51:58
Autor: Michał Gut
Jakie spinki do Sedici
poszukaj w sieci Fiat EPER

w googlach znajdziesz. tam sa wszystkie najdrobniejsze czesci i budowa opisane

Data: 2011-04-11 15:44:32
Autor: Rysiek G.
Jakie spinki do Sedici
Użytkownik "Michał Gut"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:inubus$dbq$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

poszukaj w sieci Fiat EPER

w googlach znajdziesz. tam sa wszystkie najdrobniejsze czesci i budowa opisane

To katalog z 12.07.2005r i Sedici tam nie istnieje :)

Data: 2011-04-11 23:17:35
Autor: Michał Gut
Jakie spinki do Sedici
To katalog z 12.07.2005r i Sedici tam nie istnieje :)

aha, jasne
se znajdz aktualniejszy bo to na biezaco aso kupuja a niektorzy wieszaja w sieci
:)

Jakie spinki do Sedici