Jakie spodnie zewnetrzne zima na miasto?

Data: 2011-11-24 16:14:39
Autor: Ryszard Mikke
Jakie spodnie zewnetrzne zima na miasto?
bejo <blazej@biesiada.net.pl> napisał(a):
Zaczalem w tym roku wykorzystywac rower do dojazdow do pracy i
wszystko bylo ok dopoki nie zrobilo sie zimno, a niedlugo pewnie
bedzie jeszcze mokro do tego... klasyczny problem :]

Wydaje mi sie, ze najlepszym wyjsciem beda tutaj wodoodporne spodnie
zewnetrzne, pytanie jakie? Znalazlem model Accent'a Aqua 2011, czy
ktos moze uzywa ich i moze powiedziec na ich temat pare slow? (http://
www.cyklotur.com/x_C_I__T_spodnie-aqua-2011-ACCENT__P_53182040-
53010001__PZTA_1
__PD_53010690.html)

Nie chcialbym inwestowac w spodnie membranowe bo dojazd mam krotki
(~15min), wiec raczej sie nie spoce, a szkoda by bylo zeby taka
membrana sie podarla... Oczywiscie, jakies zupelnie inne, alternatywne
pomysly, sa rowniez bardzo mile wdziane! :)

Bojowki BDU z ripstopem. najlepiej zwezane u dolu.

--
rmikke

--

Jakie spodnie zewnetrzne zima na miasto?