Jakie śruby do Skoda Fabia?

Data: 2009-04-19 22:09:43
Autor: Reseller
Jakie śruby do Skoda Fabia?
Witam,
jestem na etapie kupowania kółek dla mojego ojca. Zamówiłem już oryginalne felgi aluminiowe Skody 5,5x14" ale nie wiem jakie powinny być do tego śruby. Stożkowe, kuliste i najważniejsze... jakiej długości?
--
Reseller

Data: 2009-04-20 09:57:44
Autor: krzysn
Jakie śruby do Skoda Fabia?
Reseller pisze:
[...]

Takie same jak do felg stalowych.

pozsr, krzysn

Data: 2009-04-20 11:07:16
Autor: Reseller
Jakie śruby do Skoda Fabia?
krzysn pisze:
Reseller pisze:
[...]

No to dziwna historia, bo w swoim Peugeocie 307 mam inne śruby do Alu i inne do felg stalowych - różnią się i długością i konstrukcją. Do aluminiowych są dłuższe i z podkładką, a do stalowych krótsze i z główką stożkową.

--
Reseller

Data: 2009-04-20 11:27:24
Autor: .Peeter
Jakie śruby do Skoda Fabia?
Użytkownik "Reseller" napisał:
[...]

A masz oryginalne felgi aluminiowe? Często jest tak, że oryginalne
można przykręcać tymi samymi śrubami co stalówki, do kupowanych
osobno felg śruby są często inne.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-04-20 11:59:40
Autor: Reseller
Jakie śruby do Skoda Fabia?
.Peeter pisze:
[...]

Tak, oryginalne 16" alu z oponami letnimi i oryginalne 15" stalowe z oponami zimowymi.

--
Reseller

Data: 2009-04-20 14:07:12
Autor: krzysn
Jakie śruby do Skoda Fabia?
Reseller pisze:
[...]

Dziwne ?  W Twoim aucie jest dziwnie :-) W mojej Fabii mam te same śruby do felg stalowych i oryginalnych, skodowskich alufelg.

pozdr, krzysn

Jakie śruby do Skoda Fabia?