Jakie (starsze/tańsze) samochody maja korek spustu paliwa? Wydumka

Data: 2012-10-21 15:42:06
Autor: kogutek44
Jakie (starsze/tańsze) samochody maja korek spustu paliwa? Wydumka
W dniu poniedziałek, 22 października 2012 00:09:12 UTC+2 użytkownik Piotr Molski napisał:
Witam,

bawię się w VW T3. Zachciało mi się zmodyfikować bak paliwa - poprzez

montaż korka spustowego - tak, żeby móc go łatwo oczyścić z

ewentualnych śmieci. W jakich samochodach znajdę odkręcany korek

spustowy? Chciałbym wyciąć go z kawałkiem blachy dookoła gwintu i

wspawać w mój zbiornik. Wiem, że niektóre Mercedesy mają coś takiego

http://allegro.pl/korek-spustowy-paliwa-mercedes-w-210-kombi-i2731279929.html

Inne samochody? Modele?

Tak, wiem ciecie/spawanie zbiorników jest niebezpieczne.

pozdr

Piotr

Przez otwór co palca nie da się włożyć to się naczyścisz, oj jak się naczyścisz.

Data: 2012-10-21 16:53:36
Autor: Piotr Molski
On 22 Paź, 00:42, kogute...@vp.pl wrote:
Przez otwór co palca nie da się włożyć to się naczyścisz, oj jak się naczyścisz.

OK - jaka jest średnica takiego korka spustowego w zbiorniku
Mercedesa? Są inne modele samochodów z większymi korkami? "Zakrętka" z
czegoś innego? Może po prostu wytoczyć.
Zbiornik na razie leży sobie w garażu i czeka na pomysł.

pozdr
Piotr

Data: 2012-10-22 01:40:16
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **   pisze tak:

Przez otwór co palca nie da się włożyć to się naczyścisz, oj jak
się naczyścisz.

hmm może chodzi o ciąganie paliwa od ruskich?

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-10-21 16:55:28
Autor: Piotr Molski
On 22 Paź, 01:40, PiteR <em...@fauszywy.pl> wrote:

hmm może chodzi o ciąganie paliwa od ruskich?

Uderz w stół, nożyce się odezwą ;)

pozdrawiam mimo wszystko
Piotr

Data: 2012-10-22 09:53:27
Autor: oneir

Użytkownik "Filip" <bmw@m5.pl> napisał w wiadomości news:k622mo$j28$1news.task.gda.pl...
W dniu 2012-10-22 01:55, Piotr Molski pisze:
On 22 Paź, 01:40, PiteR <em...@fauszywy.pl> wrote:

hmm może chodzi o ciąganie paliwa od ruskich?

Uderz w stół, nożyce się odezwą ;)

Kup Passata B3 :)

eee, co ty teraz najlepszy to przewozu jest  Ford Econoline, fabrycznie zbiorniki paliwa maja 230 litrow, a wchodzi jeszcze wiecej

Data: 2012-10-22 11:22:55
Autor: tÎż
oneir wrote:

eee, co ty teraz najlepszy to przewozu jest  Ford Econoline, fabrycznie
zbiorniki paliwa maja 230 litrow, a wchodzi jeszcze wiecej

Ale 3/4 spali po drodze. :))

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-10-23 08:43:40
Autor: Cezary Daniluk
Jakie (starsze/taĂąsze) samochody maja korek spustu paliwa? Wydumka
W dniu 2012-10-22 13:22, tÎż pisze:
oneir wrote:

eee, co ty teraz najlepszy to przewozu jest  Ford Econoline, fabrycznie
zbiorniki paliwa maja 230 litrow, a wchodzi jeszcze wiecej

Ale 3/4 spali po drodze. :))

No jak przecieĹź econoline :) czyli ekologiczny :D

Pozdro !

Data: 2012-10-23 10:26:56
Autor: tÎż
Cezary Daniluk wrote:

Ale 3/4 spali po drodze. :))

No jak przecieĹź econoline :) czyli ekologiczny :D

I ekonomiczny. Nie chce przechowywać tak dużo toksycznego paliwa, więc po prosty je spala.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-10-22 20:18:14
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Piotr Molski pisze tak:

hmm może chodzi o ciąganie paliwa od ruskich?

Uderz w stół, nożyce się odezwą ;)

żartowałem, zawodowcy pewnie tak nie zlewają.

ale że też Ci się chce bawić z bakiem. golf2 nie ma dla mnie tajemnic oprócz tej wielkiej nakrętki w baku. Nigdy mnie nawet nie korciło żeby tam zajrzeć.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Jakie (starsze/tańsze) samochody maja korek spustu paliwa? Wydumka