Jakie (starsze/tańsze) samochody maja korek spustu paliwa? Wydumka

Data: 2012-10-22 12:45:54
Autor: J.F
Jakie (starsze/tańsze) samochody maja korek spustu paliwa? Wydumka
Użytkownik "Piotr Molski"  napisał w wiadomości
spustowy? Chciałbym wyciąć go z kawałkiem blachy dookoła gwintu i
wspawać w mój zbiornik. Wiem, że niektóre Mercedesy mają coś takiego

A moze wspawac cos z miski olejowej ?

http://allegro.pl/korek-spustowy-paliwa-mercedes-w-210-kombi-i2731279929.html

Hm, dziwny jakis te korek. Wyglada bardziej na wlewowy niz spustowy - po co mu takie sitko by bylo ?

J.

Jakie (starsze/tańsze) samochody maja korek spustu paliwa? Wydumka